Tippeliga Runde 10
RBK-Sandefjord 2-2 etter en diiiiger jarstein Tabbe.... slik keeper kan vi ikke ha i mål på det Norske landslaget.
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
RBK-Sandefjord 2-2 etter en diiiiger jarstein Tabbe.... slik keeper kan vi ikke ha i mål på det Norske landslaget.
Vi kan iallefall ikke ha Thomas Myhre heller.
Men det synes å være et ganske trist nivå på keeperne i Norge for øyeblikket. Lasse har ikke vært feilfri akkurat han heller, men mangler jo mye erfaring sammenliknet de andre og kan fort seile opp som en seriøs utfordrer iløpet av en sesong eller to.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Så andre omgang av VIF-Lyn, fy faen for en kamp, muntra litt opp etter tristessen på stadion.
Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.
Opprinnelig postet av denialsander
Vi kan iallefall ikke ha Thomas Myhre heller.
Du detta fikk se :)
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Hvertfall så lever Derbyspøkelset til Lyn i beste velgående. Med den fotballen VIF har vist i det siste unner jeg dem ikke noe mer en adeccoligaen.
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Hvertfall så lever Derbyspøkelset til Lyn i beste velgående. Med den fotballen VIF har vist i det siste unner jeg dem ikke noe mer en adeccoligaen.
Det er vel ikke stort mer enn Molde som fortjener mer enn Adecco-ligaen så langt i år... Start, Odd og RBK har spilt ok i korte perioder. Resten av laga har hatt sine små blaff, men stort sett har det ikke vært mye gladfotball å se. Jeg er "djupt såra og vonbråten" over kvaliteten på norsk fotball.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914