Husk meg
Brukernavn
Passord

Grönhagen stiller spørsmål ved seg selv

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 24 mai 09, 20:34

Spisser som ikke scorer mål, midtbane ute av form sammen med keeper.. Jeg syns ikke Grønhagen bør gå, jeg er heller for det motsatte, ta en skikkelig opprydning i stallen.. Barsom syns jeg surrer for mye der ute, Kasey og Gerrbrand ut.. Syns vi bør ta en skikkelig opprydning og hente en spiss som tørr å skyte og som kan score mål..

Syns det er det vi mangler jeg, spisser som tørr å gjøre noe.. Bare se på Everton istad, riktignok var det straffe, men hvorfor stoppet han opp?

Kan være litt enig angående byttene som ble gjort idag, men hva ellers skulle han gjort da? Godt han så at Barsom slet utpå der hvertfall..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 24 mai 09, 20:37

Opprinnelig postet av Holters

Det blir spennende å se hvordan hnm kommer til å fremstå dersom motgangen fortsetter. La oss håpe vi slipper å få oppleve det.

Det virker iblant som om noen (hentyder ikke nødvendigvis til deg, Holters) faktisk ønsker at Grönhagen skal gå på ræva, spesielt etter kommersen i vinter.

Hater hat!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 24 mai 09, 20:39

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Spisser som ikke scorer mål, midtbane ute av form sammen med keeper.. Jeg syns ikke Grønhagen bør gå, jeg er heller for det motsatte, ta en skikkelig opprydning i stallen.. Barsom syns jeg surrer for mye der ute, Kasey og Gerrbrand ut.. Syns vi bør ta en skikkelig opprydning og hente en spiss som tørr å skyte og som kan score mål..

Syns det er det vi mangler jeg, spisser som tørr å gjøre noe.. Bare se på Everton istad, riktignok var det straffe, men hvorfor stoppet han opp?

Kan være litt enig angående byttene som ble gjort idag, men hva ellers skulle han gjort da? Godt han så at Barsom slet utpå der hvertfall..

FFK har ikke penger til nye spillere, så ny spiss kan vi se langt etter... Everton stopper trolig opp pga han er sikker på at det er straffe, man skal dog spille helt til dommeren blåser.. Kan bli spennende nabo-oppgjør til neste år da ihvertfall....

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 24 mai 09, 20:41

Opprinnelig postet av Magnum

Det virker iblant som om noen (hentyder ikke nødvendigvis til deg, Holters) faktisk ønsker at Grönhagen skal gå på ræva, spesielt etter kommersen i vinter.

Det har jeg lagt merke til også....

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 24 mai 09, 20:41

Hvis Grønis velger å trekke seg eller får sparken så foreslår jeg lite "sensjons" comeback i form av Knut Thorbjørn Eggen.

Men bare for ut sesongen, før Aune tar over over fra og med 2010 sesongen.

Aune trenger nok litt mer erfaring før han er klar som hovedtrener og KTE har tidligere vist til særdeles gode resultater på kort tid når det er nødvendig. Dessuten kjenner han klubben godt, selv om det er noen år siden sist. Han har nok fortsatt gode kontakter innad i systemet.

Sesongen i år er nok kjørt med tanke på en topplassering så hvorfor ikke gå for en "sikker" løsning?

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Magnum

Landslagsspiller

Lagt til: 24 mai 09, 20:42

Opprinnelig postet av Rasle

Hvis Grønis velger å trekke seg eller får sparken så foreslår jeg lite "sensjons" comeback i form av Knut Thorbjørn Eggen.

Du syns ikke byttene til Grönis har vært merkelige nok i det siste? Wink

Hater hat!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 24 mai 09, 20:47

Synes det er rart at spillerne ikke kjemper mer, det står jo om jobben deres.

Fredag får de beskjed om de har noen mer jobb, eller ikke.

Tror ikke det blir noe tap om vi mister dem.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 24 mai 09, 20:49
Endret: 24 mai 09, 20:50
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Patrioten

Tror ikke det blir noe tap om vi mister dem.

Hvem da?

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 24 mai 09, 20:51

Det må dessuten være lov til å stille spørsmål med trenere med hans historie, minner om at svensk presse var meget overrasket at han kom tilbake som topptrener, da de trodde han ville pensjonere seg. Dessuten har han track record på å levere i en sesong. Når vi da ser hvordan det som på papiret skal være ett lag som bør være øvre halvdel ligger i nedrykk sumpa, er det vel helt naturlig at det stilles spørsmål.

Eller er alle bortsett fra treneren fredet på bakgrunn av fjorårets resultater?

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 24 mai 09, 20:54

Grønhagen kan sikkert kritiseres for mye, men stadige omskiftninger? Keeper, stått hele tiden. Høyre back, hatt masse skader og sykdom, Chwartek kunne sikkert spilt mot Brann, men ellers? Midtstoppere, holdt på Vidar og Raijo. V back, Wallace spiller hvis skaderfri, prøvde Askar idag. Sentralt, Borges inn for Wehrman, skulle likt og hørt hylekoret hvis den forandringen ikke hadde skjedd. Barsom og Kvisvik spiller hvis skadefrie, Barsom var lenge ute. Spisser, prøvd forskjellige konsellasjoner, Gardar klart førstevalg nå som han er tilbake...... Altså, skader og suspensasjoner gjør faktisk at laget må forandres... Laguttak og fysisk form kan Grønhagen overhodet ikke kritiseres for... Kan kritiseres for å ha brukt penger på Levon, kanskje at han ikke sprer spilleglede, men det vet jeg ingenting om, tydeligvis gjør andre det her inne, hvis så selvfølgelig alvorlig, men sålangt er det rykter, og hvis spillere som ikke har den status i troppen dem selv synes dem skal ha piper og låter, så er det ikke dem jeg hører på...........

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 24 mai 09, 20:54

Jeg håper Grønnhagen lykkes i å endre på det som nå skjer. Men iom at han fyrte opp til maktkamp tidligere i vinter så burde han slå i bordet med resultater snart. Men skader kan man aldri gardere seg mot. Om det nå skulle gå mot trenerbytte så er vel Åge Hareide en man som er ledig regner jeg med. Ille synd at vi nå er i den situasjonen som vi er i og spillerne burde gå i seg selv for å endre på det som nå skjer!

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 24 mai 09, 20:55

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Det må dessuten være lov til å stille spørsmål med trenere med hans historie, minner om at svensk presse var meget overrasket at han kom tilbake som topptrener, da de trodde han ville pensjonere seg. Dessuten har han track record på å levere i en sesong. Når vi da ser hvordan det som på papiret skal være ett lag som bør være øvre halvdel ligger i nedrykk sumpa, er det vel helt naturlig at det stilles spørsmål.

Nei treneren er ikke fredet, men syns det bør taes ett skikkelig skippertak på stadion blant spillerne og ting som foregår der nede, har hørt at det foregår litt av hvert der..

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 24 mai 09, 20:57

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Nei treneren er ikke fredet, men syns det bør taes ett skikkelig skippertak på stadion blant spillerne og ting som foregår der nede, har hørt at det foregår litt av hvert der..

Og hvem har i tilfelle ansvaret for det?

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 24 mai 09, 20:59

Det som er bra oppe i det hele er at vi får en spennende debatt om evt ny trener. Drømmen min hadde vært å få på plass TKK igjen, men ikke som trener selvsagt. Trener kunne kanskje TKK da valg tut selv..

Har Arne Sandstø jobb for tiden?

Mons Ivar Mjelde er vel ledig antar jeg.

Teitur Tordarson hadde vært humor for alle uten hjerte for FFK.

Jørn Andersen er for en gangs skyld IKKE tilgjengelig nå.

Kanskje Geir Bakken er lysten på å være hovedtrener igjen (Hvis ikke han er kråke 4ever da..) ?

Åge Hareide er veldig ledig for tiden (En glimrende klubbtrener med likanes personlighet)

Jeg hadde ikke grått om Hareide hadde tatt over skuta.

Jeg vet ikke om jeg er helt klar for at Aune ta over ennå (en bra kar), men hva jeg synes er vel revnende likegyldig. Aune hadde kanskje vært en økonomisk gunstig løsning (med mindre vi rykker ned da).

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 24 mai 09, 21:00

Klubben, sportselig administrasjon og trener team. Grønis er vel 1 av 3 Henriksen,Jensen og Grønis.

Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08

Lagt til: 24 mai 09, 21:00

Dette lukter det nedrykk av! Gjør noe nå ellers kan det være for sent. Nok engang baklengsmål pga keepertabber! Hvor lenge skal dette vare!! Bytt han ut! Er dessverre ikke god nok! Barsom og Gashi bør også få vile litt nå!

Tar ut Borges??? Hva er det som skjer? Grønis bør seriøst vurdere sin egen stilling. Er ikke særlig lysten på å gå å se på kamp mot Mjøndalen neste år! Det kan skje.

Hvem kan vi prøve å få tak i som trener?

Nå må klubben på banen å bli ferdig med å evaluere bosmanspillere. De som ikke blir tilbudt kontrkt bør heller ikke få spiller mer for FFK. La da de andre med kontrakt spille.

Skjerp dere FFK!!!

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til: 24 mai 09, 21:01

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Grønhagen kan sikkert kritiseres for mye, men stadige omskiftninger? Keeper, stått hele tiden. Høyre back, hatt masse skader og sykdom, Chwartek kunne sikkert spilt mot Brann, men ellers? Midtstoppere, holdt på Vidar og Raijo. V back, Wallace spiller hvis skaderfri, prøvde Askar idag. Sentralt, Borges inn for Wehrman, skulle likt og hørt hylekoret hvis den forandringen ikke hadde skjedd. Barsom og Kvisvik spiller hvis skadefrie, Barsom var lenge ute. Spisser, prøvd forskjellige konsellasjoner, Gardar klart førstevalg nå som han er tilbake...... Altså, skader og suspensasjoner gjør faktisk at laget må forandres... Laguttak og fysisk form kan Grønhagen overhodet ikke kritiseres for... Kan kritiseres for å ha brukt penger på Levon, kanskje at han ikke sprer spilleglede, men det vet jeg ingenting om, tydeligvis gjør andre det her inne, hvis så selvfølgelig alvorlig, men sålangt er det rykter, og hvis spillere som ikke har den status i troppen dem selv synes dem skal ha piper og låter, så er det ikke dem jeg hører på...........

Hvem er det som har ansvaret for alle disse skadene? Kan noe av det kobles mot det knallharde kjøret han kjørte i vinter? Det var flere spillere som var meget kritiske til det kjøret han la opp til. Jeg selv tenkte på det tidspunktet at de måtte slutte med sytinga, og at de nok var blitt for bortskjemt med KTE sine lange vinterferier og sløve treninger, men innser nå at det kanskje var noe i det de klaget over.

Svaret får vi aldri, men det må være lenge siden et lag har sett et lignende skademareritt som det FFK har opplevd siden januar mnd.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 24 mai 09, 21:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvis han var tom (noe jeg ikke tror på) er det et greit bytte. Men altfor defensivt.

Tro kan du gjøre i kjerka Cool.. Vi lå under med 1-0 ved byttet. Mener du vi skulle kastet alle defensive tanker til h...te og kjørt på med fler offensive spillere? Vi slapp tross alt inn et mål etter et "alt for defensivt" bytte.Hvem skulle forresten vært satt på?

Det er greit å kritisere Grønhagen for både det ene og det andre, men det bør da ligge noe mer bak enn frustrasjon over tapte kamper. Ta ham på det faglige som trener, ta ham på bytter som er teite og ikke nødvendige, ta ham på manglende resultater, men prøv ikke å late som om det er her på forumet ekspertene sitter. Det er nemlig heeelt på trynet feil. Å være trener i TL er ikke noe managerspill på pc.... Og kritikken kommer jo etter at ting har gått galt. Kalles etterpåklokskap det.

Hele svaret var ikke bare til deg Plankekæll. Andre som føler seg truffet er velkommen til å svare... Ikke på nivået til Tyggis please Laughing

Magnum

Landslagsspiller

Lagt til: 24 mai 09, 21:02

Dessuten har han track record på å levere i en sesong.

Jepp, og "alle" venta derfor at det kom til å gå trynet i fjor. Når det (absolutt) ikke gjorde det, så sies det isteden at det er dette som er Grönhagens "egentlige" andre sesong i FFK, ettersom han kom så sent det første året...

Hater hat!

Magnum

Landslagsspiller

Lagt til: 24 mai 09, 21:04

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Jeg håper Grønnhagen lykkes i å endre på det som nå skjer. Men iom at han fyrte opp til maktkamp tidligere i vinter (...)

Eh... he?

Hater hat!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914