Husk meg
Brukernavn
Passord

Burnly klare for PL

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 25 mai 09, 17:57

Da er Burnly nettopp blitt klare for PL. Ny Nordmann i PL altså. Vil si at klavenes spilte bra på venstre backen.

bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07

Lagt til: 25 mai 09, 17:58

Jaja, morro for Klavenes og Burnley

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 25 mai 09, 18:09

Blir det et artig lokaloppgjør mellom Blackburn og Burnley ihvertfall

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 mai 09, 18:52

Opprinnelig postet av Rey

For håpe at de møtes på Ewood Park i starten av sesongen. Har nemlig lyst på en englandstur igjen. Sist jeg var i Blackburn var det pøsende regnvær, men like fullt gøyalt med 2-1-seier over Boro! Måtte det bli sol denne gangen...

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 25 mai 09, 19:11

Yep. Men ved tidligere anledninger (Når vi spilte mot Burnley i førstedivisjon) så har dem krevd at for å kjøpe billett til de kampene så har du måttet fremvise tre billetter fra tidligere i sesongen (eller forrige sesong). Det blir litt vanskelig for oss som bare er der en sjelden gang

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 25 mai 09, 22:13

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Rey

For håpe at de møtes på Ewood Park i starten av sesongen. Har nemlig lyst på en englandstur igjen. Sist jeg var i Blackburn var det pøsende regnvær, men like fullt gøyalt med 2-1-seier over Boro! Måtte det bli sol denne gangen...

har tenkt meg over i begynnelsen av sesongen jeg også. vært med supporter klubben en gang tidligere, var en knall tur. drar nok over med dem igjen. har sagt til reiselederen at jeg blir med en helg vi skal sove i liverpool. det skulle han ordne sa han.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 mai 09, 22:48

Opprinnelig postet av scheien
har tenkt meg over i begynnelsen av sesongen jeg også. vært med supporter klubben en gang tidligere, var en knall tur. drar nok over med dem igjen. har sagt til reiselederen at jeg blir med en helg vi skal sove i liverpool. det skulle han ordne sa han.

Dro ikke med dem sist, men samtidig. Møtte en liten del av de som dro ned på en pub der nede. Var en fra Kristiansand der i hvert fall. Blir nok egenkomponerttur for meg med base i Liverpool og kanskje en avslutning i Dublin som sist.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 25 mai 09, 23:14

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av scheien

Dro ikke med dem sist, men samtidig. Møtte en liten del av de som dro ned på en pub der nede. Var en fra Kristiansand der i hvert fall. Blir nok egenkomponerttur for meg med base i Liverpool og kanskje en avslutning i Dublin som sist.

markus tenker jeg. gikk rundt i liverpool å sa han var lillebroren til john carew, hehe. var faktisk mye dumme kvinnfolk som gikk 5 på. lønner seg nok å sove i liverpool. suveren by å feste i.

bra i dublin også. hvis du ser bort ifra over ivrige vakter nede i temple bar. har blitt kastet ut av et utested 1 gang i hele mitt liv. det klarte jeg i dublin ifjor sommer. eneste jeg gjorde var å synge "skrike" litt på here i go again, med whitesnake. litt andre tilstander enn her hjemme i fredrikstad.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914