Husk meg
Brukernavn
Passord

Flere som sliter

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 21 jun 09, 01:25

vg.no Bohinen slutter for å spare Stabæk for utgifter

vg.no Lyn kan bli kastet ut fra Ullevaal

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 21 jun 09, 03:11

Nå har fem av de siste seks innleggene kun vært linker. Ville jo vært fint om det også kom noen synspunkter med disse linkene i grunn, slik at det ikke blir en ny linketråd, men diskusjon ut av det hele.

Så, hva syns unge herr Keiko om at Lyn kan bli kastet ut av Ullevall og miste alle poengene sine fra de kampene?

Litt merkelig regel egentlig. Betyr det at hvis Aspmyra er nedsnødd i mars og fotballkampen spilles innendørs, så må Glimt spille resten av sesongen innendørs? Jeg regner med regelen er det for at motstanderlaget skal ha samme forhold, men hva betyr egentlig for lagene om de har møtt Lyn på Ullevaal eller Bislett? Eller er det andre faktorer som spiller inn?

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 22 jun 09, 01:27

Opprinnelig postet av FFK1903

Litt merkelig regel egentlig. Betyr det at hvis Aspmyra er nedsnødd i mars og fotballkampen spilles innendørs, så må Glimt spille resten av sesongen innendørs? Jeg regner med regelen er det for at motstanderlaget skal ha samme forhold, men hva betyr egentlig for lagene om de har møtt Lyn på Ullevaal eller Bislett? Eller er det andre faktorer som spiller inn?

Og, går det ikke an å flytte inn i nybygd stadion midtveis i sesongen?

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914