Flere som sliter
FFKgutt1
Ble medlem: 04 mai 05
Lagt til: 25 mai 09, 23:09
Endret: 25 mai 09, 23:12
Endret av: FFKgutt1
Etter å ha sett en begredelig fotballkamp mellom Stabæk og Aalesund så lurer jeg på en ting, krever Stabæk Jan Jønssons hodet på et fat etter manglende resultater? De ligger der nede sammen med oss med samme poengsum og sliter like mye som oss med å score mål (de har 0 i måldiferanse).
Det er ikke bare FFK som sliter, eller Stabæk, se på Tromsø også.. De som var supersolide defensivt ifjor og havnet like høyt oppe sammen med oss og Glimt sliter som pokker i år også, de scorer mål, men de slipper også inn mye mål..
Stabæk sliter det ser vi, det er nok på grunn av at de savner de gode spillerne som forsvant ifjor, vi så med en gang at Tarik forsvant for FFK ble angrepsspillet vårt dårligere, Tarik scorte ikke mange mål, nei han gjorde ikke det, men han gjorde det sånn at det åpnet seg for Gardar Johansson som fikk større rom og større muligheter til å score, og spissparet var komplett. Etter at Tarik reiste så har ikke han fått den muligheten til å spille godt som han gjorde i fjor + at han har vært skadet.
Nå har jeg også sjekket andre forum og ser ikke noen tråder om at Jan Jønsson må gå, Per Mathias Høgmo er elendig o.s.v.. Kan godt hende jeg ikke har fått det med meg, men jeg ser ikke noe som helst klage på de andre trenerne hittil.
Sikkert mange som kommer til å bli litt furtne nå, eller klage på innlegget, men jeg ønsker bare å poengtere at det er andre som sliter også, og at der gir dem tingene litt tid, etter medgang kommer motgang.. Og det er da vi MÅ stille opp og støtte laget og treneren, ikke kreve hoder på fat o.s.v sånn som enkelte har gjort her inne.
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Et veldig bra innlegg FFKgutt! Det er nok fordi vi har en av norges største sutrekulturer i denne byen her. Mange er veldig negativt innstillt til løsing av problemer i denne byen, og elsker å skape konflikter eller ha noen å skylde på når ting går dårlig. Dette gjelder ikke bare det sportslige, men også når det gjelder supporterkultur. Jeg etterlyser vilje til å finne gode løsninger på problemer gjennom samarbeid og vilje til å lære noe nytt
Rød hvit til jeg dør:)
De har ikke virket like stresset som Anders heller da. Men jeg mener at vi skal gi mannen arbeidsro. Han er treneren, og bør få tid.
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
De har ikke virket like stresset som Anders heller da. Men jeg mener at vi skal gi mannen arbeidsro. Han er treneren, og bør få tid.
han bør få ro frem til sommer ferien. har ikke spillet, eller poengene forbedret seg, så bør vi vurdere hva som skjer videre. nå får spillerne som er bosman spillere beskjed om hvor de står i løpet av uka. da er vi kanskje kvitt noen problemer der. så får vi se frem mot de kampene som kommer.
skal jeg være helt ærlig så er jeg ikke overrasket over det som har skjedd i år. sa det før sesongstart at det kom til å bli mye trøbbel med økonomi og bosman spillere.
Skryt til FFKgutt1 for det innlegget!
Jeg har aldri skjønt, skjønner ikke og kommer aldri til å skjønne all skriking om å sparke trenere så fort det butter litt i noen kamper. For det første er det ikke trenerne som er ute og spiller, for det andre mener jeg at en ser over tid hvor god en trener (og for den saks skyld spillere) er. Grönhagen hadde klar framgang med laget det første året, og fikk oss til sølv det andre. Nå butter det litt - skal vi ha is i magen ei lita stund, eller hoppe på paniske løsninger?
Var det noen som ropte om å sparke KTE etter et par begredelige vårsesonger? Eh, ja, det var det visst. Og så kom høsten, og da vant vi omtrent alt som var, og KTE ble nærmest genierklært - til dels av mange av de samme som ville sparke ham våren før.
Jeg er åpen for å se på nødvendigheten av å måtte bytte trener ved et tidspunkt jeg også! Men jeg mener at et naturlig tidspunkt å gjøre en sånn evaluering i utgangspunktet er etter fullført sesong.
Nei, jeg kjenner ikke til alt bakenforliggende og utenomsportslig. Jeg kjenner ikke til detaljene i hva som foregikk i konflikten mellom TKK og Grönhagen. Jeg vet ikke sannshetsgehalten i alle ryktene som går. Jeg trur i utgangspunktet det beste om folk, kanskje i for høy grad. Men jeg blir uansett mektig irritert over all skrikinga om å sparke treneren. For da blir jo alt så meget bedre, ikke sant?
Jeg nevner bare Ola By Rise...
Hater hat!
Kan trygt si det er fler som sliter ja... Hoff er vel en av de som vi ikke fikk pga lønnskrav?
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 02 jun 09, 11:25
Endret: 02 jun 09, 13:30
Endret av: keiko99
Rogalands avis: Uwe Rösler er kalt inn til et ekstraordinært møte av styret i Viking.
Rogalands avis: På Finn.no har du nå mulighet for å skaffe deg en «pent brukt tysk trener».
tv2.no: Full tillit til Rösler og Østenstad
Da trener han viking noen kamper til
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Har ikke fyren akkurat skrevet ny kontrakt? Da er det vel ikke altfor sannsynlig at han får sparken med det aller første i hvert fall. De får heller stikke kjeppen i jorda og innse at de er et lag blottet for profiler og heller gi Rösler tid til å utvikle talentene som er i klubben nå. Han kan ikke lage gull av en grå masse av middelmodige spillere heller.
Opprinnelig postet av FFK1903
Han kan ikke lage gull av en grå masse av middelmodige spillere heller.
Kan han overhodet lage gull av noe som helst?
Spesiell uttalelse fra Øystein Stray Spetalen
- Nannskog er skapt av Gud til å spille på Vålerenga.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
thorsen
Ble medlem: 05 aug 08
Lagt til: 03 jun 09, 15:01
Endret: 03 jun 09, 15:13
Endret av: thorsen
Spesielt
Tv2sporten.no - Stabæk har visstnok blitt redda med et lån på ti mill av en rik onkel. Men uansett, burde ikke være mulig å være nær konkurs når de har solgt for mange titalls millioner (selvom de ikke får alle med en gang), vant serien i fjor og har hatt snitt økning i publikum på 5000 eller noe? Tenker stallfyllet Espen Hoff smaker ekstra godt nå!
Edit; Viser seg at med dette lånet har Stabæk meldt seg inn i vi-som-ikke-eier-egen-stadion-klubben. Lurer på hva Start får i vervepremie, gratis sesongkort hos lyn kanskje? Jeg er imponert!
De er ikke helt reddet ennå. De trenger fortsatt 30-40 mill ut året. Samme man som ga de lån på 10 mill har nå kjøpt 90% av aksjene i hallen så nå eier ikke stabukk hallen sin lenger. Lukter krise big time her
Stabæk har gått med dundrende underskudd de siste årene og har vel i grunn satset nesten alt på at den nye stadion skulle gi de inntektene til å dekke opp dette. De har med andre ord kjørt et høyt sjansespill ved å tro fullt og helt på fremtidige inntekter skulle dekke de vanvittig høye spillerlønningene (blant annet) som de har i den klubben. FFKs beste er ikke i nærheten av lønnen til mange av Stabæks spillere. Hadde vår best betalte spiller vært Stabæk-spiller med samme lønn hadde han kanskje vært nummer 6-7 på den rangstigen. Da kan man lure på hvor stor forskjell det har vært på inntekter vs utgifter i den klubben de siste årene med et tilskuersnitt som har ligget på rundt det halve av FFKs før de flyttet til Telenor Arena.
Fotball ledere er amatører tp://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.6637537
Hvis Stabæk går konkurs i år så bør vi ``ta fra´´ dem seriemesterskapet og sette en stjerne over vimpelen som protest mot økonomisk doping.
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
vg.no: TIL angrer på Ramovics superlønn
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
vg.no TIL i økonomisk krise: Nå selger spillerne supporterutstyr
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Fortsatt ser vi bare toppen av isfjellet....
You`ll never walk alone...
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 19 jun 09, 10:45
Endret: 19 jun 09, 11:16
Endret av: keiko99
tv2.no Vurderer søksmål mot Lyn
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
vg.no Keller går gratis til Tyrkia
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
vg.no Bohinen slutter for å spare Stabæk for utgifter
vg.no Lyn kan bli kastet ut fra Ullevaal
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Nå har fem av de siste seks innleggene kun vært linker. Ville jo vært fint om det også kom noen synspunkter med disse linkene i grunn, slik at det ikke blir en ny linketråd, men diskusjon ut av det hele.
Så, hva syns unge herr Keiko om at Lyn kan bli kastet ut av Ullevall og miste alle poengene sine fra de kampene?
Litt merkelig regel egentlig. Betyr det at hvis Aspmyra er nedsnødd i mars og fotballkampen spilles innendørs, så må Glimt spille resten av sesongen innendørs? Jeg regner med regelen er det for at motstanderlaget skal ha samme forhold, men hva betyr egentlig for lagene om de har møtt Lyn på Ullevaal eller Bislett? Eller er det andre faktorer som spiller inn?
Opprinnelig postet av FFK1903
Litt merkelig regel egentlig. Betyr det at hvis Aspmyra er nedsnødd i mars og fotballkampen spilles innendørs, så må Glimt spille resten av sesongen innendørs? Jeg regner med regelen er det for at motstanderlaget skal ha samme forhold, men hva betyr egentlig for lagene om de har møtt Lyn på Ullevaal eller Bislett? Eller er det andre faktorer som spiller inn?
Og, går det ikke an å flytte inn i nybygd stadion midtveis i sesongen?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914