Krever å få bade toppløse
Kvinnenettverket "Bara bröst" føler seg diskriminert fordi de ikke får lov til å bade toppløse i svømmehallen.
Den var ny, dette er vel helt greit?
Jeg tror jeg går for et støttemedlemsskap der. Når vi menn kan bade med kun svømmebukse, så bør vel ikke være anderledes for kvinner.
"De ønsker nettopp et samfunn der bare bryster ikke blir oppfattet som seksualiserende."
Lykke til med den!
---------------------------
Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.
Det er vel nok av jenter som soler seg toppløs på badestrendene, så hvorfor ikke inne også?
Folkens, det er ikke bare smekre småberter på 18-20 med veldreide kropper som ønsker dette da.
Tror fort det kan blir mye "rart" der. Er usikker på om jeg vil oppleve det på nært hold.
Supreme NTM
Ble medlem: 05 okt 06
Lagt til: 24 jun 09, 22:35
Endret: 24 jun 09, 22:35
Endret av: Supreme NTM
Opprinnelig postet av Plankekæll
Tror fort det kan blir mye "rart" der. Er usikker på om jeg vil oppleve det på nært hold.
Enig. Men det går an å se bort, og det får være et lite offer for tidvis herlig utsikt .
Men tenk hvis de egler seg innpå i stupetårnkøen da....
TV2. Av med toppen i svømmehallen
Opprinnelig postet av Plankekæll
Folkens, det er ikke bare smekre småberter på 18-20 med veldreide kropper som ønsker dette da.
Joda, men nå er det ikke bare de som er ->25 som har fine pupper. Finnes mye fint også i 30-40 årene og kanskje enda eldere ;-)
Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914