Norske dommere
Enkelte dommere har nok en viss forkjærlighet for enkelte klubber. Vanskelig å være helt presis nå, men skulle gjerne sett statestikk på antall frispark, straffespark ol. når Rosenborg, Brann og VIF spiller hjemme. Ta Brann - FFK kampen som et eksempel. Først overser dommerne to soleklare gulekort på Moen og Bakke. Videre har FFK hvertfall 3 situasjoner hvor ingen andre enn ihuga Branntilhengere hadde kritisert dommeren hvist han hadde blåst straffe. Den første situasjonen for Brann blåser han derimot på. Min påstand er at noen norske klubber blir forfordelt av norske dommere. Hvorfor er det slik? Media spiller inn, men også karismatiske ledere, kapteiner og trenere. De som har mest får mest. Slik er det alltid.
Denne diskusjonen er så betent at Rune Pedersen ikke vil ta den offentlig.
---------------------------
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Føler heller ikke at det er veldig subjektivt å si at en god dommer godt kunne gitt Brann to røde kort i løpet av kampen (PVM og Bakke).
Ny kamp med mange gode eksempler. Hva er i veien med dommerne? To soleklare straffespark som Moen frier ut.
Dette er bare leit, man mister liksom lysta.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Ny kamp med mange gode eksempler. Hva er i veien med dommerne? To soleklare straffespark som Moen frier ut.
Dette er bare leit, man mister liksom lysta.
Herre...
Sjekka akkurat straffesituasjonene på VG live. Utrolig at det ikke blåses! Straffe i første og i alle fall indirekte frispark for obstruksjon i andre!
Hva ER det med dommerne om dagen??!!
Bjørn Jervell Hansen
Hvilke dommere har vi egentlig som er gode nå?
Jeg personlig har sansen for Per Ivar Staberg. En grei dommer, men det viktigste er at han er ydmyk og har godt humør. Liker ikke sånne arrogante dommere som Svein Erik Edvartsen og Svein Oddvar Moen.
Tom Harald Hagen er dårlig. Pluss også på de to overnevnte.
Syns Tommy Skjerven, Espen Berntsen, Tom Henning Øvrebø, Terje Hauge og Kristoffer Helgerud(muligens flere også) syns jeg er helt greie.
Det skumle er at Moen sammen med Øvrebø og Hauge var på en eller annen sånn UEFA-leir..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914