Tippeligaens 18.serierunde
Stabæk vinner 2-0 over Viking i dag. Så bare 2.omgangen, men du verden for en fantastisk fotball Stabæk til tider spiller. Herlig og se på, og Hauger og Farnerud må trekkes frem. Sistnevnte er genial!
Kampens høydepunkt(i 2.omgang, hvertfall) var da Hauger pissa på Tommy Høiland to ganger på like mange minutter. Første gang "rusa" Høiland inn i ham og han bare "chippa" ballen elegant over Hollywoodstjerna. Spilte så nydelig opp Kobayashi, og det ble et bra angrep.
Litt senere finta Hauger Høiland på ræva igjen, da sistnevnte skulle hevne seg fra forrige gang. Der fikk Høiland også gult kort for å grisetakle Palmason, ja. :-) Artig.
Førsteomgang var vel egentlig et gegident stort gjesp ettersom jeg skjønte. Slo også over på andreomgang, omtrent samtidig som jeg skjønte at jeg for første gang i år glemte en kamp på siffertipset!
Guillermo
Ble medlem: 15 aug 05
Lagt til: 12 jul 09, 20:10
Endret: 12 jul 09, 20:10
Endret av: Guillermo
Diouf har lagd hatrick på brann etter 9 minutters spill.. Hvorfor har ikke FFK en spiss som scorer MÅL?
4-0 til molde, diouf, IGJEN!
Hvordan får andre lag som Molde, Lyn osv afrikanere til å funke?
De vi har hatt fra Afrika har ikke vært annet enn SØPPEL!!!
Helt ufattelig at de fire, Thiourne, Mota og Doffene til Molde står for 77% av seriescoringene for klubben denne sesongen. 27 av totalt 35 mål har de stått for, samt sikkert en haug med assist i tillegg. Ser ut som de får flyten i år dessverre. Laget skulle jo vært forvist til de lavere divisjoner for lengst om ikke Røkke hadde dekket underskuddet deres de siste 15 årene eller noe. Ser ut som de kommer til å holde seg skadefrie hele sesongen også. Kan egentlig bare håpe at de blir solgt hele gjengen.
Tja, hvorfor skal man håpe at de blir solgt? FFK og Molde er jo ikke "konkurrenter" denne sesongen. Og TL behøver uten tvil de få profilene de har. Også er det jo morro at ihvertfall et lag kan kjempe med RBK om gullet.
Artig å høre bergstrømmen som kommentator igjen også:)
---------------------------
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Tromsø ser ut til å vinne sin kamp 1-0, mot enga. Dumt for vår del..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914