Husk meg
Brukernavn
Passord

Resten av sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til: 13 jul 09, 11:33
Endret: 13 jul 09, 11:36
Endret av: thorsen

18 poeng etter 18 kamper, bedrøvelig! Bunn-3 de siste tre sesongene gir at vi ligger an til nedrykk. Vi kan sikkert være heldige med at ligaen er utvidet, men det ser ikke bra ut.

2006-2008

Hvilke kamper vinner vi? Hvilke MÅ vi vinne? Vi trenger 12+++ poeng, iallefall!

19 Man 27. Juli 19:00 Aalesund (b)
20 Søn 02. Aug 18:00 Viking (h)
21 Lør 15. Aug 18:00 Start (b)
22 Søn 23. Aug 18:00 Rosenborg (h)
23 Søn 30. Aug 18:00 Tromsø (b)
24 Søn 13. Sept 18:00 Vålerenga (h)
25 Søn 20. Sept 18:00 Strømsgodset (b)
26 Søn 27. Sept 18:00 Lillestrøm (h)
27 Søn 04. Okt 18:00 Stabæk (b)
28 Søn 18. Okt 18:00 Odd Grenland (h)
29 Søn 25. Okt 18:00 Molde (h)
30 Søn 01. Nov 18:00 FC Lyn (b)

Mitt forslag:

Viking (h) 3 poeng
Tromsø (b) 1 poeng
Strømsgodset (b) 1 poeng
Vålerenga (h) 1 poeng
Lillestrøm (h) 3 poeng
FC Lyn (b) 3 poeng

jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06

Lagt til: 13 jul 09, 11:56

Har sittet å oppsummert vårsessongen litt og har satt opp følgende lag for høsten:

Lasse Staw

Jan Tore Ophaug
Vidar Martinsen
Raio Piiroja
Joachim Thomassen (/Wallace Fernando Pereira når frisk)

Amin Askar
Kasey Wehrman (C)
Celso Borges (/Ardian Gashi avhengig av GoldCup)
Raymond Kvisvik

Garðar Jóhannsson
Éverton Santos da Costa

Keeper:
Begge gutta er gode og lovende, men det skjer mye rart. Lasse er valgt ut rett og slett fordi jeg føler meg mer trygg når han står der.

Forsvar:
Det ser ut til at det tar litt tid før PAC og Agim er tilbake. Ønsker å ha Amin lenger opp på banen og derfor setter jeg Ophaug inn på høyre.
Har desverre ingen å bytte ut Martisen med, så han får fortsette. Piiroja er selvskreven som alltid.
På venstre side får Thomassen fortsette frem til Pereira evnetuelt skulle komme tilbake.

Midtbane:
Ikke liker jeg det Abbe eller Ramberg gjør på høyre side, Pachajyan tror og håper jeg vi har sett på banen for siste gang her i klubben. Derfor vil jeg ha opp Amin på midtbanen, likte også en del av det han fikk til på den plassen i våres.
Siden Abbe sitter på benken kan det være naturlig å snike inn kapteinsbindet til Wehrman som da spiller en strålende høst for FFK. Det har han gjort før...;) Håper likevell at hvis vi skriver en ny kontrakt med han så blir det en billig en. Skal han ha for mye i lønn så går han som planlagt.
Borges er slik jeg ser det den suverent beste spilleren i FFK og vi må bruke han så lenge han er hos oss. Tror at Piiroja, Wehrmann og Borges er de som sikkrer oss opp på sikker tabellplass denne sessongen. Hvis Costa Rica går hele veien i GoldCup, så får Gashi spille de føres kampen mens vi venter på noe godt/bedre...
Raymon har stort sett vist noe jeg har savnet hos laget. Han oser av vilje på banen. Han har store kvaliteter, men gjør også mye rart. Men han kjemper i 90 minutter.

Angrep:
Her har jeg nå sittet å sett på hva vi har og desverre så finner jeg ikke et bedre alternativ. Vi kan godt prøve på noen av de unge guttene, men velger heller å fortsette sattsningen på disse to. Enten så begynner de begge å putte, eller så blir det som nå. Da får Borges være den som scorer... Skulle ønske jeg fant et annet navn og legge inn her, men jeg har ingen som er soleklare.

Oppsumering:
Sett med mine øyne så har vi ikke noe bedre lag. Tror heller ikke på noen forsterkning i sommer, så dette er det vi har. Tror dette er mer enn godt nok og at vi kommer til å klattre noen plasser slik at vi er trygge for nedrykk.
Har ikke tro på å sparke noen av trenerene, men en avklaring vedr. Anders Grönhagen må komme snarest. Enten må han straks tilbake for fullt eller så må vi finne en erstatter. Tom Freddy Aune er en flink trener og en meget bra assistent hos oss, men har vist at dette ikke er hovedtreneren vi trenger. Så kjære klubbledelse: Få av avklaring her før kampen mot Ålesund, vi har vært skadelidende lenge nok.

Lykke til folkens dette blir en spennende høst med flere skuffelser, men noe nedrykk.... Nei, det blir det ikke.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til: 03 aug 09, 11:19

19 Man 27. Juli 19:00 Aalesund (b) 1 poeng
20 Søn 02. Aug 18:00 Viking (h) 3 poeng

Foran skjemaet! Vi kan fort slå Start neste helg også, detta lover bra! Er Borges og Bolaños uaktuelle igjen?

21 Lør 15. Aug 18:00 Start (b)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 03 aug 09, 11:31

nei begge rekker kampen

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 03 aug 09, 15:21

Tror vi tar ett poeng hjemme mot RBK også.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914