Er det mulig?
Etter noen år i vårt nordligste fylke leser jeg ofte avisene i distriktet og da kom jeg over denne artikkelen og må virkelig innrømme at jeg ble litt satt ut. Nå er jeg ikke så ille naiv, men det får fanken være grenser for hvor dumme den menige mann i gata får lov til å være. Kudos til skribenten for å vinkle det godt...
---------------------------
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
Veldig godt skrevet!
Rasisme er noe som ikke kan tolereres, og hvertfall ikke i fotballen. Det er særdeles viktig å bekjempe rasisme aktivt, både generelt og i fotballen.
For fotball er noe mer enn bare et spill. Fotball er så fantastisk, for det spilles i så og si alle kulturer. Det er et eget språk, og har man en ball spiller det ingen rolle om den ene er fra Hamar og den andre fra Cape Town. La for all del ikke fotballen bli en arena for rasisme!
Kjenner jeg blir forbanna når NorgesPatriotene på sin hjemmeside begynner å bruke Espen Nystuens "sex-stunt" som et eksempel på hvordan vi skal "bekjempe muslimer". Fotball og rasisme har som tidligere nevnt ingenting å gjøre med hverandre.
Syns forresten den nye regelen fra UEFA om at dommerne kan avbryte kamper ved rasistiske sanger og tilrop er knallbra.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914