Europa cup
Dokka
Ble medlem: 21 nov 05
Lagt til: 23 jul 09, 18:51
Endret: 23 jul 09, 18:51
Endret av: Dokka
Da var RBK ute. Er det noen andre norske lag som har noen sjangse?
---------------------------
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
tromsø og stabæk har jo forsatt mulighet... RBK var vist mulig og slå.. synd for norsk fotball
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Som et slags spark til media som forherliggjør RBK gjør det meg ingenting at RBK ble slått ut. Sier vel kanskje litt om den norske ligaen? Akkurat nå er Tromsø videre....
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Som et slags spark til media som forherliggjør RBK gjør det meg ingenting at RBK ble slått ut. Sier vel kanskje litt om den norske ligaen? Akkurat nå er Tromsø videre....
Sånne ting skjer en gang i blant. Tromsø og Stabæk gikk greit videre, så tror nok vi skal vente med å felle en dom.
Opprinnelig postet av keiko99
tromsø og stabæk har jo forsatt mulighet... RBK var vist mulig og slå.. synd for norsk fotball
Til h....e med RBK. Herlig at de gikk på en smell.
I mangel av bilde blir det VIF - PAOK på meg i bakgrunnen (radio'n på), mange morsomme situasjoner der ihvertfall med så utrolig mye vann på banen. Ballen stopper 1-2 meter før der spillerne tror den skal komme og spillere sklir inn i hverandre. Lurer på om det er like ille i Fr.stad?
NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?
FFK og Enga er ute som ventet, men Tromsø gikk videre. Gratulerer! Det var bra at ett norsk lag gikk videre i det minste.
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914