Før kampen: Fredrikstad - Lech Poznan
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 27 jul 09, 17:16
Endret: 30 jul 09, 21:03
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av Tøfflus
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2222/372/
Ingen tv-overføring av denne kampen. Litt merkelig synes jeg, TV2 burde da kunne ta seg råd til denne når de gjorde det med TIL-Dinamo Minsk. Noen som vet om de viser TIL eller Vålerenga, de spiller jo også denne uka?
Selvsagt viser TV2 begge disse kampene.Blir jo for dumt nå de vise de kampene, men ikke oss.
Tror de har oss langt oppe i halsen.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 27 jul 09, 17:18
Endret: 27 jul 09, 17:18
Endret av: Knuty
Er det noe FFK-tv eller noe sånt som produserer da?
Rimelig latterlig av TV2, til tross for at vår polske motstander ikke akkurat klinger godt..
Tøfflus
Ble medlem: 06 jun 07
Lagt til: 27 jul 09, 18:41
Endret: 27 jul 09, 20:04
Endret av: Tøfflus
Lech Poznan klinger vel ikke noe ringere enn Dinamo Minsk skulle jeg tro. Men det kan være at de bare vil sende en kamp, og både vi, VIF og TIL spiller hjemme klokka sju. Og i så fall velger de vel etter seertall og sender VIF sin kamp.
PS: Å nei da. I pausen reklamerte de selvsagt med sine Europa League-kamper på torsdag. VIF og TIL sine kamper blir begge to vist. La hodene rulle.
---------------------------
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Vel, de sender TIL sin kamp også. Dette er typisk TV2<->FFK-forhold...
Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?
Igjen har jeg sendt mail til sumtv og tv2, så nå er jeg veldig spent på om jeg får noe svar på hvorfor prioriteringen av kampene er som den er.
I Værste fall viser vel FFK tv kampen?
Det gjorde dem vertfall i 2007.
Det går på seertall og at TV2 har nedpriotert FFK.
Er kanskje ikke så rart, når man så hvor dårlige vi var i går.
Laget bør være :
Staw
Thomassen Ophaug Piiroja Wallace
Askar Wehrman Gashi Kvisvik
Everton Borges
You`ll never walk alone...
FFK-TV har ingen produksjon i forbindelse med denne kampen.
Det er forrøvrig solgt 5000. billetter i følge f-b.no.
Vil helst se:
Staw
Askar Ophaug Piroija Wallace
Kvisvik Elvestad Gashi Thomassen
Everton Borges
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Costanza
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 28 jul 09, 15:03
Endret: 28 jul 09, 15:04
Endret av: Costanza
Laget bør være:
Staw
Askar - Ophaug - Piiroja - Thomassen/Wallace
Kvisvik - Wehrman - Borges - Thomassen/Wallace
Everton - Gardar
Veldig viktig at vi får en pasningssikker Borges ned i sin beste posisjon i denne kampen mot et Poznan som garantert er veldig mye mer ballsikre enn Fredrikstad i utgangspunktet. Wallace har internasjonalt snitt og må inn på back eller kant. Er fristet til å bruke han på venstre midtbane slik at han oftere kommer til skudd og innlegg. Thomassen har gjort det bra på venstreback.
Wehrman er veldig svak når han ikke har dagen, men utrolig sterk og viktig når han har den. Bør spille fra start i en kamp som denne hvor vi trenger spillere med pondus. Får heller bli byttet ut med Gashi ganske tidlig. Man ser raskt om Wehrman har dagen eller ikke. Og dette føler jeg ikke er kampen for å sette inn Elvestad fra start.
På topp: Gardar Johannsson fordi vi MÅ ha mål på hjemmebane, og Gardar er vår mest effektive spiss. Everton er selvskreven. Tegan er god å ha på benken.
Enig med hele laget costanza
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Opprinnelig postet av Costanza
På topp: Gardar Johannsson fordi vi MÅ ha mål på hjemmebane, og Gardar er vår mest effektive spiss. Everton er selvskreven. Tegan er god å ha på benken.
Gardar var vår mest effektive sammen med Tarik i fjor, han er ikke i dag.
http://twitter.com/FFKprasempre
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Opprinnelig postet av Costanza
Tror nok fortsatt Gardar er vår mest effektive spiss, i den forstand at han trenger færrest opplagte målsjanser for å sette ballen i mål. Statistikken fra i år viser også at han (etter Celso Borges) er vår mest effektiev spiss ved at han har best målsnitt pr. spilte kamp.
Er enig med laget til Costanza. Kan være lurt å ha Wallace som kant, i og med at han har flere kvaliteter offensivt. (Samt Thommasen har vært trygg defensivt i år.)
Tegan er fin å ha som en superinnbytter, og jeg føler det er riktig å starte med Everton og Gardar. Tommel opp!
Er i tvil om ledelsen tør å sette ut Ardian. Derfor tror jeg Celso blir satt opp som spiss, sammen med Everton, mens Gashi og Wehrman får ny tillit på midten. (Selv om jeg håper Borges får spille der han trives best, nemlig på midten.)
Noen som vet hvor mange biletter som er solgt hittil?
Syng for fredrikstad!
Ledelsen har vel ikke noe å gjøre med laguttaket?
Føler meg passe sikker på at Borges blir flyttet ned på midten og at de tar ut Gashi. Han har til gode å prestere i år, og var etter min mening ikke veldig god i fjor heller. En av våre mest oppskrytte spillere..
Mitt lag ser nøyaktig likt ut som Costanza sitt. Jeg ønsker Wallace på kant og Thomassen på back, men tipper det blir omvendt. Det var det hvertfall når Wallace kom inn mot Aafk.
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Laget bør være :
Staw
Thomassen Ophaug Piiroja Wallace
Askar Wehrman Gashi Kvisvik
Everton Borges
En høyreback som ikke eier høyrefot...?
Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW
Noen som vet hvor mange biletter som er solgt hittil?
ca 5000
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Feil, han er det idag også. Flest mål per spillte minutter = mest effektiv
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914