Bergersen ferdig i Lyn
tv2.no: Kent Bergersen er ferdig som trener i Lyn. Det bekrefter flere kilder til TV 2 Sporten.
tror dere dette kan hjelpe lyn slik at dem redder seg ?
eller er det kun desperate ?
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Når halve laget snart er solgt blir dette bare pinlig. Jeg blir meget overrasket hvis Lyn ikke rykker ned, samme fader hvem som tar over, hvis noen i det hele tatt vil?
Tommy berntsen tar nok over og han har gjort det før med hell, men som du sier: lyn Rykker nok ned alt annet vil være en stor overraskelse
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Herregud for ett sirkus, litt godt er det jo at andre stjeler problemoverskriftene fra oss men.
Det topper seg idag når Bergesen møter opp på trening mot alles vilje.
Laget stikker på løpetur for å slippe å forholde seg til han.
http://twitter.com/FFKprasempre
Lyn kommer til å være klare for nedrykk før vi skriver oktober. Mulig spøkelset deres skaffer dem et heldig poeng mot VIF, men jeg tror de kommer til å bli slakt i kamp etter kamp nå. De selger og selger, sparker treneren og er i fullstendig oppløsning. Berger de seg nå så er det et under.
Dermed er det i hvert fall ett lag vi bør klare å holde greit bak oss ...
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 01 aug 09, 18:12
Endret: 01 aug 09, 18:12
Endret av: Patrioten
Er du klar over hvis Lyn vinner i morgen og vi taper, er det kun fire poeng mellom oss. Og da har kanskje Lyn fått troen poeng igjen og vi har vel mistet enda mer selvtiilt og panikken begynner å bre seg mer enn den har gjort før i år.
viss vass... ikke tenk sånn
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Jeg forstår ikke hvordan Lyn har råd til å sparke Bergersen, som innebærer utbetaling av sluttpakke, når de sliter så enormt økonomisk allerede. Nå har de tidligere spillerne visstnok fått feriepengene sine, men så er det jo også dette med leie av Ullevål stadion som ikke er betalt på flere måneder. Jeg innbiller meg at det ikke akkurat er 5000,- i måneden, inkl. strøm. Hvis ikke dette ender med konkurs eller nedrykk begriper jeg nada!
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Mulig dette kan gi Lyn et løft. Berntsen har gjort bra jobb før og har en høy stjerne i klubben. Vi må også huske på at de har mange gode yngre spillere som kan komme opp og erstatte de som er solgt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914