Før kamp: FFK - Viking
jeg føler treneren er dum nok til og sette inn på barsom....
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
FFK pra sempre
Ble medlem: 08 okt 08
Lagt til: 31 jul 09, 22:35
Endret: 31 jul 09, 22:41
Endret av: FFK pra sempre
Kenny
Opphaug < - > Martinsen, Raio, Wallace
Askar, Elvestad, Gashi, Kvisvik/Thomassen
Celso
Everton
Blir det for lite pondus på midtbanen får vi bytte in traktoren fra Australia.
Wallace må inn hvis frisk, men vanskelig å sette ut Thomassen. Kvisvik har spilt veldig bra hjemme, og jeg tror ikke han har rasert formen på 14 dager med grillfest. Derfor må treningsuka avgjøre, noe jeg ikke kan vurdere
http://twitter.com/FFKprasempre
Kenny
Askar Martinsen Piiroja Thomassen
Kvisvik Gashi Borges Wallace
Everton Tegstrøm
Kenny
Opphaug Piiroija Thomasen
Gashi
Everton Borges Kvisvik Wallace
Gardar
Tegstrøm
plænken
Så på klipp fra fjorårssesongen på dvd istad, og det som var sukseen ifjor var at spillerne var raskere med pasninger og hadde bedre oversikt, enn i år, da syns jeg det foregår mye rart på banen mye måk og mæl syns jeg det har vært i år.
På de fleste klippa så har Barsom vært på venstrekant, hva om vi kjøre Barsom på venstre og Askar på høyre? Kvisvik har fungert sentralt før også han(mener han spilte der en periode med suksees?) Det er bare et forslag, også Ophaug på backen. Kanskje slik:
Stamatopolous
Ophaug - Martinsen - Piiroja - Wallace/Thomassen
Askar - Borges - Kvisvik - Barsom
Everton - Gardar
Eller mest sannsynlig som jeg tror det blir:
Stamatopolous
Askar - Ophaug - Piiroja - Thomassen
Barsom - Wehrman - Gashi - Kvisvik
Borges - Everton
Ikke slakt meg for forslaget som jeg kommer med, prøver bare å tenke kreativt og se løsninger, kom heller med forslag som er bedre ;)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Har bare ett stort ønske foran kampen, og det er at Aune begynner å dyrke Borges som sentralmidtbanespiller. Sikkert mest behaglig for husfredens skyld å la Gashi, Wehrman, Kvisvik og Barsom spille kamp etter kamp på midten, men er ikke Aune tøff nok nå til å gjøre forandringer etter flere katastrofekamper nå, må han tilbake som assistent så fort som f......
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Har bare ett stort ønske foran kampen, og det er at Aune begynner å dyrke Borges som sentralmidtbanespiller. Sikkert mest behaglig for husfredens skyld å la Gashi, Wehrman, Kvisvik og Barsom spille kamp etter kamp på midten, men er ikke Aune tøff nok nå til å gjøre forandringer etter flere katastrofekamper nå, må han tilbake som assistent så fort som f......
Detta var et bra innlegg. Celso er midtbane spiller. Men tør Aune å benke Gashi/ Kasey og Barsom??? Jeg har mine tvil.
Jeg vil helst se Kasey som kaptein neste kamp ved siden av Borges på midtbanen.. Får jeg det??? Jeg tviler på det også.
Som sagt, dette må være det beste.
Stamatopolus
Martinsen Ophaug Piiroja Wallace
Askar Borges Wehrman Thommassen/Kvisvik
Everton Tegstrøm
Heia FFK
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Der satt du ord på noe mange tenker.
Forøvrig artig lesning i Demokraten idag med tittelen "Bli kvitt daukjøttet!"
Forfriskende at noen fortsatt tørr å sette ord på hva menigmann blant tilskuerne tenker. FB har blitt totalt passive, de ytrer knapt noe som helst av egne meninger lenger, syns FFK artiklene de produserer i fleng har blitt mildt sagt kjedelig lesning.
Opprinnelig postet av solano2
Kenny
Askar Martinsen Piiroja Thomassen
Kvisvik Gashi Borges Wallace
Everton Tegstrøm
Stiller meg bak denne
- Hvor langt var det Drillo, hundre meter?!?!
Kenny
Martinsen Ophaug Piiroja Pereira/Thomassen
Askar Gashi Borges Kvisvik
Gardar Everton
(Nesten enig med ffkmufc altså bortsett fra Wehrman)
Wallace er ikke klar i følge Kvisvik..
Normalt er det Fernando Pereira Wallace som tar frisparkene våre. Nå ble han skadet på onsdagens trening og kan ikke spille. Da får jeg muligheten, sier Kvisvik og smiler lurt.
Opprinnelig postet av sruben
Forøvrig artig lesning i Demokraten idag med tittelen "Bli kvitt daukjøttet!"Forfriskende at noen fortsatt tørr å sette ord på hva menigmann blant tilskuerne tenker. FB har blitt totalt passive, de ytrer knapt noe som helst av egne meninger lenger, syns FFK artiklene de produserer i fleng har blitt mildt sagt kjedelig lesning.
Herlig artikkel. Som jeg skulle sagt det sjøl, uten å være i overkant negativ. Denne linken bør oversendes FFK umiddelbart!
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Lex
Som sagt, dette må være det beste.
Stamatopolus
Martinsen Ophaug Piiroja Thommassen
Askar Borges Wehrman Kvisvik
Everton Tegstrøm
Wallace er skadet, så da er det duket for Thommassen på Backplass...
Barsom benkes. Gashi benkes, men det er for han må vike for Borges som er bedre. Ikke for dårlig innsats. Trenger Wehrman`s muskler.
Heia FFK
Trenger Wehrman`s muskler.
Tror du Viking spillerne løper bort til ham da? For flytter jo ikke beina
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Selv om han ikke er i toppslag så har han respekt på banen, det er det ingen tvil om.
Men herregud, viser det seg at han ikke greier oppgaven er det bare og bytte han ut, og da bør ikke Aune vente til det er 10 min igjenn. Men er det noen som er revansjesugen er det vel Kacey.
Heia FFK
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 01 aug 09, 20:04
Endret: 01 aug 09, 20:39
Endret av: Knuty
Redd vi taper, og havner på nedrykksplass i morra.. Vet vi vanligvis har taket på Viking på stadion, men jeg er virkelig bekymret.
Håper virkelig gutta gjør mine bekymringer til skamme. Seier her er latterlig viktig.
Ellers - Borges inn på midten, han er ikke noe spiss. La Gashi benke. Vil heller ikke se Barsom, forklaring unødvendig.
Tror faktisk vi vinner i morgen. Pent spill og en forholdsvis komfortabel seier.
Tror de mobiliserer kraftig til denne kampen. Det jeg er mer bekymret for, er om det varer i flere kamper på rad eller om vi er tilbake til gamle synder allerede i neste kamp.
cupmester 06, uten tromme
FFK pra sempre
Ble medlem: 08 okt 08
Lagt til: 01 aug 09, 20:57
Endret: 01 aug 09, 20:57
Endret av: FFK pra sempre
Opprinnelig postet av Knuty
Ellers - Borges inn på midten, han er ikke noe spiss. La Gashi benke. Vil heller ikke se Barsom, forklaring unødvendig.
Forklaring er alt annet enn unødvendig
http://twitter.com/FFKprasempre
Men er det noen som er revansjesugen er det vel Kacey.
Ja, like revansjesugen som han har vært tidligere i år. Nei, har ingen tro på denne kampen.. og resten av årets kamper for å si det slik, med mindere det skjer en holdningsendring blandt spillerene...
Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914