Tippeligarunde 21
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 15 aug 09, 20:10
Endret: 15 aug 09, 21:16
Endret av: keiko99
RBK -bodø der vant RBK 2-0 uten og imponere, men bodø er jo ett vanskelig lag og spille mot også
Tromsø-Stabæk spilles nå og det står 0-0. Jeg håper det blir 0-0, for om vi slår start er det en fordel, men stabæk kan godt vinne for det passer bedre..ble 0-0. passer bra det
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Synd trauste og destruktive Viking vant over Molde...Ligaen ble nok avgjort igår hvis ikke RBK går på tidenes smell. De har jo også kun ligaen å fokusere på etter flausene i henholdsvis CL og NM.
FFK kan skape litt spenning igjen med 3poeng på fredag, satser på en kamp alá 5-1 kampen noen år tilbake!
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Opprinnelig postet av bateman
De har jo også kun ligaen å fokusere på etter flausene i henholdsvis CL og NM.
Du mener vel i Europa League og NM? =)
FFK kan skape litt spenning igjen med 3poeng på fredag, satser på en kamp alá 5-1 kampen noen år tilbake!
Året var 2005 =) Regna som f... den dagen!
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Scout
Det var en utrolig deilig dag http://www.musikkavisen.no/sak/001460.aspOpprinnelig postet av bateman
De har jo også kun ligaen å fokusere på etter flausene i henholdsvis CL og NM.
Du mener vel i Europa League og NM? =)
Året var 2005 =) Regna som f... den dagen!
Hehe,ja mente EL. Husker jeg grusa inn til freksta i tjenestebilen for å rekke den matchen selvom jeg opprinnelig var på vakt uten tillatelse til å forlate basen
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914