Før kampen: FFK - Vålerenga (24 serierunde)
bateman
Ble medlem: 01 sep 04
Lagt til: 30 aug 09, 22:19
Endret: 12 sep 09, 20:08
Endret av: Rey
Come on folkens!! Denne MÅ vi vinne for å skape noe som helst av håp og entusiasme i klubben, blant spillerne, lederne og oss supportere. Hvis enkelte spillere er tilbake fra skade ønsker jeg denne 4-4-1-1 11ern;
Staw
Askar Martinsen Piiroja Thomassen
Everton Elvestad Gashi Wallace
Borges
Gardar
Benk; Kenny, Ophaug, Wass, Ramberg, Kvisvik, Lala, Adiyiah. Brasiliansk samba på kantene gir 3 etterlengtede poeng!!
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Gruer meg noe forferdelig til denne kampen, skal på en samling med noen kollegaer som er VIF fans før kampen, tror det blir en del øl før kampen for å roe nervene. Vi får håpe at Shelton kun hadde en god kamp, før han er tilbake der han var før han ble lånt ut. Vi får nok se en annen innsats av spillerene i denne kampen
Stamatopolus
Wass Martinsen Piiroja Thomassen
Elvestad
Ramberg Borges
Askar Lala
Everton
Opprinnelig postet av solano2
Stamatopolus
Wass Martinsen Piiroja Thomassen
Elvestad
Ramberg Borges
Askar Lala
Everton
Syns Askar bør ligge lavere i banen, det er der han er god., en slags 4-5-1....
Adecco 2010
Opprinnelig postet av bateman
Staw
Faktisk enig med keepervalget ditt. Synes ikke Kenny er en klar kanditat til å være et selvskrevet førstevalg. Han hadde noen supre kamper for Lyn og har vært OK i FFK, men Staw er en god keeper som bør regnes med. Tror faktisk Staw hadde fått et løft av en kamp nå. Og vi vet alle hvor god Staw er når han er i form.
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no
Jeg synes man i størst mulig grad skal benytte spillere som har kontrakt med FFK neste sesong. Det er tross alt for disse at ett nedrykk får konsekvenser, og som dermed har den største motivasjonen. Viktig nå med spillere som spiller for laget.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av bateman
Borges
Gardar
Syns vi så sist kamp at dette spissparret blir alt for tregt og stillestående. Skal man ha 4-4-2 MÅ nesten Everton eller Adiyah være en av spissene for at det ikke skal bli for lett for motstanderes forsvar.
Ønsket lag hvis de med skade er tilbake og det spilles 4-3-3
-Kenny-
-Shabani-Ophaug-Piroja-Thomassen-
-Ramberg-Borges-Gashi-
-Everton- -Gardar- -Wallace-
Brasilianske vinger som kan komme seg rundt på kanten blir oppskriften, Gardar virket til å være litt på hugget i Tromsø-kampen og får sjansen. Er ikke Shabani klar vil jeg ha Wass på backen. Med Wallace så høyt i banen kan han komme til flere avsluttninger også. Wehrman, Kvisvik, Barsom, PAC og Askar bør alle benkes etter forrige kamp, forresten de to føstnevnte bør ikke få plass på benken engang.
Opprinnelig postet av TheDude
-Kenny-
-Ramberg-Borges-Gashi-
Brasilianske vinger som kan komme seg rundt på kanten blir oppskriften, Gardar virket til å være litt på hugget i Tromsø-kampen og får sjansen. Er ikke Shabani klar vil jeg ha Wass på backen. Med Wallace så høyt i banen kan han komme til flere avsluttninger også. Wehrman, Kvisvik, Barsom, PAC og Askar bør alle benkes etter forrige kamp, forresten de to føstnevnte bør ikke få plass på benken engang.
Spennende, men jeg ville byttet Shabani og Ophaug.
http://twitter.com/FFKprasempre
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
-Kenny-
-Ramberg-Borges-Gashi-
Spennende, men jeg ville byttet Shabani og Ophaug.
Hyggelig!
Blir ikke Agim litt veik som stopper da? Men det kan kanskje funke når han har Raio ved siden av seg. Men jeg mener å huske fra i fjor at Ophaug var rimelig dårlig på backplass?
Hyggelig!
Blir ikke Agim litt veik som stopper da? Men det kan kanskje funke når han har Raio ved siden av seg. Men jeg mener å huske fra i fjor at Ophaug var rimelig dårlig på backplass?
Synes Ophaug blir avslørt på farta, og snur rumpa til for ofte. Tror Raio vil slite med farta mot engas jamaicaner.
http://twitter.com/FFKprasempre
kanogvetalt
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 31 aug 09, 15:15
Endret: 31 aug 09, 15:15
Endret av: kanogvetalt
Agim er ikke klar på en stund enda.
Wass er nok beste alternativ på høyre back. Synes han var frisk i går.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Lasse i goalen.
Håper Thomassen og Martinsen blir klare. Trenger fart i forsvar mot Enga..
Kasey eller Martin som anker. Celso og Gashi/Ramberg som indreløpere.
Kantene er jeg usikker på.
Gardar spiss.
-Staw-
-Wass- -Ophaug- -Piiroja- -Thomassen/Wallace-
' -Askar- -Elvestad- -Ghasi-
-Everton- -Borges- -Adiyha/Lalawele-
Wallace/Ray Everton Lala
Ramberg Elvestad Borges
Thomassen? Raio Martinsen/Ophaug Czwartek
Kenny
- Hvor langt var det Drillo, hundre meter?!?!
Lasse
Wass Ophaug Piroija Askar
Elvestad
Borges Ramberg
Lala Everton Ohr
Jeg tror etter litt omtanke at Ohr kan være en bra spiller for FFK selv om jeg hadde mest ønsket en Gardar i form. Jeg tror det er viktig at vi bruker minst mulig spillere som ikke har vist den rette motivasjonen og som ikke har en nær fremtid i klubben. "Lotto-generasjonen" bør helst ikke spille så mye mer etter min mening, innsats og form tatt i betraktning.
Et lag med mange spørsmålstegn og "ferskinger" der forsvaret som vanlig er den store flaskehalsen. Grunnen til akkurat dette laget er at jeg tror innsatsen heves i forhold til det vi har sett tidligere. Barsom må ut av laget snarest, men alternativene på plassen er totalt fraværende; derfor Askar over som tross alt har backerfaring.
Pluss: Innsats, guts og mange som kan trekke frem gode enkeltprestasjoner.
Minus: Et angrep som ikke har spilt sammen med hverandre+forsvaret
P.S. Mulig det kan være lurt med Adiya inn for Lala som har mindre erfaring, men mange mener at han ikke passer i en 4-3-3.
Stamatopoulos
Askar Piiroja Ophaug Wass
Ramberg Borges Gashi
Lalawele Jóhannsson Kvisvik
Værsåsnill, kan noen plassere Gashi på benken.. Eneste han klarer er å pådra seg gule kort for sutring...
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Opprinnelig postet av Husgutt
Værsåsnill, kan noen plassere Gashi på benken.. Eneste han klarer er å pådra seg gule kort for sutring...
Var det han som gjorde det mot TIL?? Eller var det Ramberg og Borges??
Når det er sagt bør ikke Gashi væra selvskreven på laget lenger. Bare synd alternativene er så dårlig..
Hva med Lala? Jeg har ikke sett mye av han, men virker som en frisk teknikker som kan være grei å ha ved siden av en som kan få kula i kassa, hadde vi bare hatt noen av dem..!
Selv syns jeg også Wass var frisk i sist kamp med mange positive løp framover. Everton kan også fort skape mange farlige situasjoner for VIF forsvaret! Får håpe Nordlie lærer han å sette ballen mellom stengene innen neste kamp!
Født, oppvokst og bor ved Lillestrøm med et hjerte bygd sammen av FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914