Husk meg
Brukernavn
Passord

John Carew 30 år

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 04 sep 09, 16:02

På lørdag (i morgen) fyller John Carew 30 år. I den forbindelse kom jeg over denne herlige lesningen fra Dagbladet.

Brede glemmer aldri sitt første Carew-møte.

Mulig det bare er meg, men jeg humret godt da jeg så for meg noen av "situasjonene" i fortellingen.

Uansett, grattis med 30 år. En utrolig flott årgang... Cool

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 04 sep 09, 17:44

Husker godt første gang jeg så han. Spilte på Lørenskog når vi spilte i 2.div. Han hadde en dårlig dag den gangen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 sep 09, 18:17
Endret: 04 sep 09, 23:23
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Husker godt første gang jeg så han. Spilte på Lørenskog når vi spilte i 2.div. Han hadde en dårlig dag den gangen.

Ja, husker at alle omtalte ham som "det sinnssyke stortalentet". Vi som så ham mot FFK bare flirte av det. Kan trygt si at han ikke levde opp til sitt rykte den dagen. Var absolutt ingen trussel mot 2. divisjonsstopperne til FFK.

Tida flyr. Smile

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09

Lagt til: 04 sep 09, 19:55

Jeg husker Demokraten skrev at  Vif hadde kastet bort penger,"Vi ser intet talent" eller noe i den dur,Demokratens sportsjournalist omtaler alltid seg selv i flertall..Vant vi ikke 3-0?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 07 sep 09, 09:20

Nå vurderer han og gi seg med og spille for norge. Jeg håper Carew og drillo forsetter

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 07 sep 09, 09:25

Jeg håper Carew blir, men da må man spille 4-4-2 synes jeg. Feks med en Moldskred-type ved siden av seg.

Jeg håper IKKE Drillo blir med videre.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 12 sep 09, 20:37

Grattis med 30 år til Norges kanskje beste spiller noensinne.

Overrasker på ingen måte å høre at man i FFK selvsagt konkluderte på grunnlag av èn kamp at ham der unggutten Carew slett ikke var noe god. Her hadde man vel sagt nei takk om man hadde fått ham gratis. Jo, talentspeidingen i FFK har alltid vært i en klasse for seg...he he.

Spøk til side, jeg kan ikke si jeg ser en eneste grunn til at Drillo ikke skal fortsette. Han er og blir den eneste landslagstrener siden krigen som klarer å lede Norge til interessante resultater. Hvorfor det ikke skulle være godt nok går totalt over mitt hode i alle fall. Det er vel noe slikt Carew sier mellom linjene også; "behold Drillo, ellers kutter jeg ut landslaget". Det forstår jeg i alle fall.

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914