Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye ledere i norsk fotball

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 10 sep 09, 17:19

Debatten om hvem som bør ha ansvaret for landets viktigste fotball lag går i alle medier.
Sørgelig nok innsnevrer pressen utvalget til de sedvanlige norske navnene Drillo, Sollied, Solbakken og en svenske i Jönsson.
Nesten like viktig er hvem som blir toppfotballsjef. Det er debatten om mulig enda mer navlebeskuende, kun Semb er på blokka.

Jeg er enig at det er vanskelig å komme bort fra Drillos resultater. Han har på kort tid vist at hans tidligere gode resultater ikke  kun var ett produkt av den tids gode generasjon av spillere. 

Men hvor arrogant og navlebeskuende er det ikke når man kun vurderer nordmenn? Er det Gro's gamle løgn om at det er typisk norsk å være god som fortsatt gjelder.
Og hvordan kan feks Bohinen ønske radikal forandring og samtid støtte Semb?

Så jeg stemmer for ett eller to helt nytt navn, gjerne fra europa, menn som bringer nye impulser. Hvis vi ikke har råd, og hvis det er for mye jobb for NØF, får vi vel nøye oss med Drillo?

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 sep 09, 17:24

Jeg vil ha drillo vidre.. skeptis til trond Sollied syns han har vært litt uheldig som trener i klubber, men nå er klubb en ting og landslag noe annet.. solbakken har jeg troa på eller Jan Jönsson

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914