Elektrisk resultat
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Den gamle klokka må bestå på gamle erverdige Fredrikstad stadion!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Først ved en fullstendig ombygging av nåværende stadion kan det bli aktuelt med ny(e) måltavle(r).
Skriver bevisst "ombygging", for det er det som er mitt utgangspunkt. Men det er jo som kjent et helt annet tema...
Eneste som jeg virkelig ønsker velkommen er den nye sittetribunen. Den vil gi hele stadion et visuelt løft og ikke minst øke den intime opplevelsen betraktelig.
Har egentlig aldri hatt noe til overs for den lange veggen med de 3-4 betongtrinnene som noen kaller "lange stå".
Kanskje er jeg for ung, og det hele var langt bedre den gangen man kunne stå helt fra muren og ned til gressmatta. Men per idag vil jeg dessverre kalle det en tilnærmet tragedie både praktisk og visuelt for den enkelte supporter.
Dette er bare min personlige mening.
Håper at dette ikke blir oppfattet som noe angrep på tradisjoner o.l. av den enkelte, eldre supporter.
FFK and Wisla Krakow forever...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Kan ikke montere noe annet der, blir helt feil.
Men nå er det seriøst på tide de får bestemt seg hvor den nye stadion skal være!!!
:rolleyes:
Opprinnelig postet av Knutsen
Men nå er det seriøst på tide de får bestemt seg hvor den nye stadion skal være!!!
:rolleyes:
Blir ikke det avgjort i februar en gang?
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Noen som for øvrig vet status for den nye tribunen som kommer på "lange stå"? De har vel begynt arbeidet der nå.
Poenget er allikevel at det koster ikke så rent lite å "snu" og vinkle inn en tribune på nytt, hvis avgjørelsen blir en trinnvis utbygging på dagens tomt.
Her er det kanskje noen uker om å gjøre...
Du har rett i at det sannsynligvis er mye vi ikke har oversikt over.
Muligens er avgjørelsen allerede tatt på hvor stadion skal ligge.
Kanskje man selv kan få svaret på dette ved å observere vinklingen på den nye tribunen,
...hvis den blir bygget parallelt med dagens gressmatte, så kan det bety at det blir ny stadion på FMV.
...hvis den blir vinklet annerledes, så kan det bety at det blir ny stadion på nåværende tomt.
Forøvrig trenger ikke ovennevnte bety noe som helst,
...dette blir egentlig bare personlige spekulasjoner.
Vi får heller vente og se.
Det er rett og slett for dårlig plass, etter min mening.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914