En "ny" JokR i Fredrikstad by!
wergis
Ble medlem: 21 nov 05
Lagt til: 17 okt 09, 17:33
Endret: 17 okt 09, 17:33
Endret av: wergis
.. nå i musikk bransjen :) Flagget til topps
---------------------------
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Bra sang... Kjenner mange av de gutta som er med der! Så er bare å stå på videre gutta!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av wergis
.. nå i musikk bransjen :) Flagget til topps
Ny er han vel ikke akkurat :-) Han har jo allerede jævlig mye bra.
2010: The new era begins.
Fin sang! Men hva skjer med å tøffe seg? Denne videoen minte meg om temaet i Arne Schau-Knudsens "Vestkantrapp".
"Født på beste vestkant, men det ække lett å bli som de som er, fra Westcost Calefornia, eller Bronx og Harlem i USA...."
Opprinnelig postet av Shadar
Fin sang! Men hva skjer med å tøffe seg? Denne videoen minte meg om temaet i Arne Schau-Knudsens "Vestkantrapp".
"Født på beste vestkant, men det ække lett å bli som de som er, fra Westcost Calefornia, eller Bronx og Harlem i USA...."
Image?
http://www.kingsize.no/Profile.aspx?User=c498932a-b2a4-4b21-b1b1-15cd7e55d84d
Sangen tillater vel å en "røff" side? Rock vs hiphop.. vet ikke jeg
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Man kan vel si at han er ny for "allmenheten" ;) Han tok et steg i riktig retning med denna!
Opprinnelig postet av wergis
Man kan vel si at han er ny for "allmenheten" ;) Han tok et steg i riktig retning med denna!
Den er jeg mer enig i ;-)
2010: The new era begins.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914