Stå på Vebjørn!
Likevel er Vebjørn fremdeles en relativt ung spiller. Ingenting er bedre enn hvis han greier å heve seg neste sesong. FFK trenger en god vensteback.
Intet er mer gledelig om han hever seg.
det viser også spirit og holdning..Watson løftet seg ifjor og topp om hagen gjør det i år..
Skulle forresten fortsatt hatt med watson..Hvor er han nå ?
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
TH
Hadde vært morsomt om han ble en hit i år.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Da er det ekstra moro at han nå har funnet ut en måte å komme tilbake kanskje bedre enn noengang ?
Han er jo ikke så gammel eller, så hvis det skulle vise seg at han nå finner seg til rette og gjør det bra kan det jo hende han får ny kontrakt og
;)
Ønsker han lykke til, og jeg syntes det er tåpelig å si at man bare skal kaste ut folk som har kontrakt.
De er tross all mennesker selv om de spiller fotball.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
TH
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Alle kan ha en dårlig sesong men det VH har vist så langt i år er fremragende!
Jeg så han selv i treningskampen mot Strømsgodset hvor han var en av banens beste spillere.
Var du der, torhen?
Det jeg syns er aller mest et tåpelig utsagn fra deg, torhen, er at du er negativ selvom om VH har vært veldig god hittil i år
Ærlig talt syns jeg det siste mannen fortjener er en kald skulder etter at han har forbedret seg kraftig fra fjoråret
Har du forresten spilt fotball selv, torhen?
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Var også endel misnøye med olaf etter debut-sesongen hans,men han ble i klubben og markerte seg veldig positivt i fjor...
Viser baller ved å innrømme at fjorået var dårlig Vebjørn !!
Følg opp dette på banen og vi får mye å glede oss over...:ffk::ffk:
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Litt hurtighetstrening, og motivasjon vil gjøre VH til en bra VB.
Stå på Vebjørn og lykke til i sesongen.
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
TH
Her er jeg dypt uenig med deg, torhen. Så lenge en spiller spiller i FFKs vakre drakt, synes jeg det er vår jobb som supportere å støtte ham. Jeg sier ikke at man ikke kan være kritiske til egne spiller, men å nekte å støtte egne spillere når de spiller kamp for FFK, synes jeg er for drøyt. Det at Hagen i tillegg måte tåle mishagsytringer fra egne supportere under kamper i fjor, synes jeg er helt forkastelig.
Bjørn Jervell Hansen
TH
Bjørn Jervell Hansen
SLUTT Å KRITISERE HAN! :mad:
Det blir for dumt å si at han skulle blitt kasta ut midt i en sessong, se på Watson, synes ikke han imponerte i 2.div, men i 1.div ble han en bedre spiller, gi VH en sjanse til, det fortjener han, noe bra presterte han jo i fjor, å blir det som jeg tror kommer det nok noe positivt ut av deg om VH neste sessong også torhen!:D:D
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914