Før, under og etter kamp: Lyn - FFK
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
En kollega av meg som er Lyn-fan skal iallefall innover sammen med sin sønn. Han prøver å få meg med, men vil jeg? Kan noen gi meg et par velbegrunnende grunner til at jeg skal dra?
PH skal ha tifo som er verdt å få med seg.
---------------------------
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
PH skal ha tifo som er verdt å få med seg.
[/quote]
Er med i tifo-gruppa, så det vet jeg ;-)
Syng for fredrikstad!
07.04.1903
Jeg håper nesten PH er med å klappe for Tommy Bertsen. En fin type i TL gjennom mange år. Begynner å bli spent på PHs tifo nå.
Håper de har tre stk bannere;
- Noe med Dominic Adiyiah
- Et kjempestikk til Henriksen, ledelsen, lotto, surr, rot og alt det der (selvsagt i én enkel setning)
- "Takk får alt Pål André Svartekk"
Er det klart at pål ikke får ny kontrakt?
Signer TKK.
Opprinnelig postet av Plankekæll
- "Takk får alt Pål André Svartekk"
Gi nå ihvertfall Kvisvik litt matchtrening. Vi trenger noen som kan demontere et kompakt Særpelag ala det mot Lyn og Ranheim
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Supreme NTM
Ble medlem: 05 okt 06
Lagt til: 01 nov 09, 02:05
Endret: 01 nov 09, 02:06
Endret av: Supreme NTM
Opprinnelig postet av Lemmy
For en herlig negativ artikkel til en forandring. Kreativt. Bare tittelen vil vel lokke utallige lesere.
Noen som vet om dominic er tilbake??
Synes han kan hvertfall spille en avskjedkamp for oss før han drar!
You'll Never Walk Alone
Dominic kommer ikke tilbake.
I tillegg har vel arbeids- og oppholdstillatelsen gått ut for et par mnd siden.
http://www.football-italia.net/nov1f.html
Milan bekrefter at avtalen er i boks idag, mangler medisink test. Han er tiltenkt en rolle som reserve for Pato og Ronaldinho ifølge Galliani
Tv2 har ingen planer om å vise denne kampen. De viser alle andre tippeligakamper i dag, unntatt Lyn - FFK.
Alltid FFK!
Den blir sendt på tv2 sumo hvertfall.
JonFT
Ble medlem: 05 apr 04
Lagt til: 01 nov 09, 15:03
Endret: 01 nov 09, 15:10
Endret av: JonFT
Det er mulig den går på web - på tv går den ihvertfall ikke.
EDIT: Jeg har visst ikke helt våkna, evnt fyllesyk osv ..kampen går på Nrk 2 :)
Alltid FFK!
Går på nrk 2
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Vi er garantert et stort gjesp, jeg håper som dere andre at "haugen" stiller med noe fin tifo i dag, men å takke noen spillere "får alt" er uansett for tidlig siden vi skal spille en eller to hjemmekamper til før sesongen er slutt.
Det viktigste i kveld er å unngå skader og røde kort. Gule kort er ikke noe å bry seg om, de strykes før kvaliken, men om en Lyn.-spiller skader en av våre i dag foreslår jeg at et hundretalls rødhvite ringer vedkommende og skjeller ham ut etter noter. Når ingen av lagene har noe å spille for er det ikke vits i å risikere mer enn i en hvilken som helst treningskamp.
Når det er sagt - det vil være flaut om vi skulle tape i dag, Liiin har tross alt bare vunnet to (!) kamper så langt i år.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Laget:
FFK: Kenny Stamatopoulos - Daniel Wass, Vidar Martinsen, Jan Tore Ophaug, Joachim Thomassen - Abgar Barsom, Ardian Gashi - Alex Valencia, Celso Borges, Amin Askar - Gardar Johannsson.
Spennende lag. Blir moro å se om gutta klarer å spille på seg litt selvtillit. Kanskje det faktum at kampen er betydningsløs gjør at spillerne slapper litt mer av?
Meget spent på å se Gardar Jóhannsson og Daniel Wass i aksjon. Spesielt førstnevnte.
Dette betyr at Kvisviks dager i klubben er helt definitivt talte. Når han heller ikke i denne kampen får prøve seg er det slutt.
Noen som vet benken?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914