Kvisvik har bestemt seg
Hvor han skal spille, når kontrakten med FFK går ut om kort tid.
Det er snakk om en klubb i østfold og det vil i skje i løpet av to, tre uker i følge God Morgen Norge i dag, hvor Raymond var gjest og fortalte om boken sin.¨
Blir det Sarpsborg, eller Moss for Raymond?
Jeg tror ganske sikkert det blir Moss.
Hans frisør-kompis vil nok stå for lønna tenker jeg, for den lønna har hvertfall ikke kråkene råd til.
rødforalltid
Ble medlem: 10 mar 05
Lagt til: 02 nov 09, 22:30
Endret: 02 nov 09, 22:31
Endret av: rødforalltid
Han tar en Henke Larsson og går over til innebandy.
Mitt tips er Greåker ibk ;-)
Opprinnelig postet av Erikk
Mitt tips er Sarp
Ray skal ikke spille for oss. Han pissa på oss etter at dealen var klar ifjor. Sportslig leder sa det var nå eller aldri.
Kvisa er rød, vi er blå!
Blir ikke overrasket om ray starter å spille innebandy igjen.
---------------------------
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.
Tipper Raymond havner i Greåker enten det blir fotball eller innebandy (tror i hvert fall Greåker har et fotballag )
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Han har uttalt tidligere at han skal avslutte karriern i Greåker, der han starta, så mitt stalltips er Greåker...
FFK og Sarp 08 i Tippeligaen 2011
Har dere helt glemt at Kvisvik har stor gjeld? Mannen må tjene penger, og den beste og enkleste måten er gjennom fotballen.
Greåker virker usannsynlig i 2010. Mer sannsynlig i 2013.
Jeg håper han får spille fotball på høyere nivå enn Greåker da. Han har jo tross alt litt mer å gå på enn det. Hadde vært morro å se han gjøre det bra i Adeccoen i et par år til. Uansett hvor han spiller og hva han spiller så får han ha lykke til med sine økonomiske bekymringer.
Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)
Noen som har kjøpt boka? Er den bra?
Who is General Failure and why is he reading my disc??
ja jeg har den... Jeg syns den er bra
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Jeg har den ikke, og det kunne ikke falle meg inn å kjøpe den heller. Da kjøper jeg et års-abonnement på "Se og Hør" og "Her & nå" istedet.
Men for all del, Kvisvik trenger penger. Dette er en fin måte å tjene dem på.
nrk.no: Raymond Kvisvik er misfornøyd med at FFK-trener Tom Nordlie har gitt ham lite spilletid
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Det hadde jo vært rart om han hadde vært fornøyd.
Synes det er ganske smålig av han å si " han har jo tross alt tatt oss fra 13 til 14 plass"
Det er i alle fall ikke utrykk fra holdninger til en profesjonell spiller, så kanskje Greåker hadde vært best for han nå.
http://twitter.com/FFKprasempre
Tror ikke vi skal legge for mye i hva Kvisvik sier. Han sier jo det meste med glimt i øyet.
Kvisvik er ikke i 18 mannstroppen..
Det er heller ikke overraskende. Han var jo ikke med forrige gang mot Lyn heller.
Har du laget og troppen Bedreviteren?
Opprinnelig postet av Plankekæll
Det er heller ikke overraskende. Han var jo ikke med forrige gang mot Lyn heller.
Har du laget og troppen Bedreviteren?
Nei, får ikke noe svar av min gode kontakt. så tidlig som før. Men kan ikke skjønne noe annet enn at laget du opererer med er riktig...
Kvisvik på sitt beste er en nytelse å se spille fotball. Han kunne, om han hadde vært proff nok, hatt en karriære typ Ole Gunnar Solskjær. Men proff er han ikke og har aldri vært det heller.
Hva som skjer og har skjedd innad i FFK iår kan man bare spekulere i, men noe er det definitivt. Med en slik holdning Kvisvik her viser, uansett om det er rett å kritisere Tom Nordli, så synes jeg TN gjør rett i å ikke ta han ut.
Mye tyder på at Kvisvik ikke er med hos FFK neste år. Når han i tillegg tydelig viser illojalitet ovenfor treneren så tror jeg heller ikke han er motivert nok før kveldens kamp uansett.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914