Adeccoligaen 2010
hvis klubben sliter økonomisk, er det vel bare til å permitere overbetalte svin?
---------------------------
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.
Flisa
Ble medlem: 26 sep 09
Lagt til: 10 nov 09, 12:00
Endret: 10 nov 09, 12:01
Endret av: Flisa
Er jo ikke bare å fjerne lønnede personer for å gå ned slik. Husker jeg ikke feil var FFKs lønnsbudsjett på kun 20-30 %.
Nå fikk jeg ikke med meg nøyaktig ordlyd om man skulle kutte 50 mill fra regnskapet eller om man skulle kutte 50 mill i budsjettet og om dette er rene utgifter... Snakker vi 50 mill i budsjettet med 20 mill i underskudd snakker vi om en reduksjon i utgifter på 70 mill...
Om du så sier opp alle ansatte og litt til er man bare halveis.
Her snakker vi om store utskiftninger i faste kostnader og i kamparrangemangene, reise til kamper, bonusordninger, økning i billettpriser og mye mer...
Heldigvis kan noe bli reddet inn ved spillersalg.
Borges 20 mill : 8 mill
Wallace 15 mill : 7,5 mill
Piroja 5 mill : 2,5 mill
Men problemet her er vell at dette allerede er budsjettert som en inntekt i 2010 (15 mill) i følge vår kjære styreleder og at dette da uansett ikke vil lempe på kutt i kostnadene.
Noen som har forslag til hvor i huleste man skal kutte 50 mill på et år?
OG fremdeles overleve i Adecco?
Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!
- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)
Tenkte det ikke var verdig et nytt emne så legger det heller her:
Vinnerlåta etter FFK kampen til S08 http://www.youtube.com/watch?v=eE3NhTe-g5Q
Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!
- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914