Husk meg
Brukernavn
Passord

Ingen tillit til Tom Nordlie

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 26 8

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 24 nov 09, 11:25

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

En helt fantastisk talentløs stilling. FFK er en sløsetragedie, for å sitere Kvisvik.

...Og han vet jo faktisk hva han snakker om her, han har vel en doktorgrad i faget....Laughing

 

Til de som snakker om sytete spillere: Hvis definisjonen på å være en syter er at man ikke ønsker å ha TN som trener, så er det veldig mange som kommer inn i den kategorien, sånn ca 90% av alle som har spillt under ham.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 nov 09, 11:33

Opprinnelig postet av TheDude

Til de som snakker om sytete spillere: Hvis definisjonen på å være en syter er at man ikke ønsker å ha TN som trener, så er det veldig mange som kommer inn i den kategorien, sånn ca 90% av alle som har spillt under ham.

Ja ikke sant..


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 24 nov 09, 13:24

Opprinnelig postet av TheDude

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

En helt fantastisk talentløs stilling. FFK er en sløsetragedie, for å sitere Kvisvik.

...Og han vet jo faktisk hva han snakker om her, han har vel en doktorgrad i faget....Laughing

 

Til de som snakker om sytete spillere: Hvis definisjonen på å være en syter er at man ikke ønsker å ha TN som trener, så er det veldig mange som kommer inn i den kategorien, sånn ca 90% av alle som har spillt under ham.

Nå skal det jo sies at i andre klubber har det gått på at Nordlie har blitt for mye for mange spillere over tid,at det blir mye slitasje i lengden,og at det ikke har fungert mer enn i korte perioder.

Mens i FFK er jo spillerene misfornøyde før han ankommer, og når sesongen er ferdig skal han fjernes, virker som om det er litt bestemt på forhånd at Nordlie er en grusom mann. Blir litt for enkelt mener jeg

Nå skal det sies at jeg ikke har sett Nordlie på feltet, og heller  aldri vært noen stor fan av fyren, men forstår at folk kan mene at spillerne syter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 24 nov 09, 13:27

Jeg skal komme med et lite godt tips til deg palespen;

Ta deg en tur på feltet. Wink


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 nov 09, 13:37

Ja ja, var jo ikke noe nytt at evalueringsmøtet slaktet Nordlie. Godt at FB etter to uker har funnet ut det samme...

Om Nordlie skulle få sparken, så er det nesten "synd" han ikke fikk sparken i Kongsvinger også. Da hadde han vel fått etterlønn fra Lillestrøm, Kongsvinger og Fredrikstad på en gang kanskje ;) Noe spesielt. Han har rett og slett kommet opp med tidenes forretningsidé slik jeg ser det.


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 24 nov 09, 13:37

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg skal komme med et lite godt tips til deg palespen;

Ta deg en tur på feltet. Wink

Er han virkelig SÅ ille?


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 24 nov 09, 14:14

Opprinnelig postet av palespen

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg skal komme med et lite godt tips til deg palespen;

Ta deg en tur på feltet. Wink

Er han virkelig SÅ ille?

 

Mhm... Smile

---------------------------

-Steh auf!-


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 nov 09, 14:15

Opprinnelig postet av palespen

 

Nå skal det jo sies at i andre klubber har det gått på at Nordlie har blitt for mye for mange spillere over tid,at det blir mye slitasje i lengden,og at det ikke har fungert mer enn i korte perioder.

Mens i FFK er jo spillerene misfornøyde før han ankommer, og når sesongen er ferdig skal han fjernes, virker som om det er litt bestemt på forhånd at Nordlie er en grusom mann. Blir litt for enkelt mener jeg

Det samme har jeg tenkt på også. Det ble jo spredd frykt bøant spillerne om hvordan han var før han kom, og det rakk nok å feste seg et mening om hvordan Nordlie faktisk er før han kom. Det kan forøvrig virke som om dette bildet bare har blitt forsterket. Nordlie selv skulle ønske at han kunne kommet tidligere slik at han kunne få en roligere start og rekke å bli litt kjent med gutta før han slapp løs "demonene" sine ;) Men slik det utartet seg ble det ikke tid til slikt og da var det ikke vanskelig å få bekreftelse på historiene man hadde blitt fortalt.

Jeg synes det er trist for FFK og Tom Nordlie at erfaringene ble som de ble her i byen, men det virkelig kritikkverdige er selve ansettelsen. Jeg tror det er riktig å kvitte seg med Nordlie selv om situasjonen er uheldig.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 24 nov 09, 14:55
Endret: 24 nov 09, 14:58
Endret av: Plankehue

http://www.dagbladet.no/2009/11/24/sport/tippeligaen/fotball/rosenborg/erik_hamrn/9181859/

 

det hadde vært fint om nordlie kunne innfri det ønsker Tongue out

 

hehe jeg er ikke for eller i mot nordlie.

 

Men FFK kunne ha brukt for pengene


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 24 nov 09, 17:51
Endret: 24 nov 09, 18:00
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Plankehue

http://www.dagbladet.no/2009/11/24/sport/tippeligaen/fotball/rosenborg/erik_hamrn/9181859/

 

det hadde vært fint om nordlie kunne innfri det ønsker Tongue out

 

hehe jeg er ikke for eller i mot nordlie.

 

Men FFK kunne ha brukt for pengene

Kan noen sende en mail til Hoftun og si at TN kan stille på timen ?


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 24 nov 09, 18:27

Jeg håper at ledelsen kan ta tak i hva som er grunnen til denne mistilliten og sørger for at enten TN tilpasser seg de synspunktene som er verdt å låne øre til eller at spillergruppa får beskjed om hvor skapet skal stå om dette bare er sutring.

Klarer vi ikke å løse denne floken på annen måte tror jeg at en bør finne en løsning hvor TN blir fristilt fra kontrakten.

Saklig kritikk fra spillergruppa er absolutt verdt å lytte til - og bør tas på alvor om en ønsker en åpen klubb på alle plan.

 

 


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 24 nov 09, 19:13

Hold dere fast, en liten mail fra " brakka" forteller at FFK jobber mot Stig Inge. Det er visst spillernes ønske. Nordli muligens inn i en hjelpetreners rolle sammen med Jamtfall i RBK. Det hele beror på hvem RBK får fatt i. De vil ha dette på plass før årsskiftet. Herre min hatt, fra karakter 1 til -2 (måtelig). Er det noen som har litt innside info ?


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 24 nov 09, 19:24
Endret: 24 nov 09, 19:26
Endret av: Thor Gunnar

Opprinnelig postet av 1947modell

Hold dere fast, en liten mail fra " brakka" forteller at FFK jobber mot Stig Inge. Det er visst spillernes ønske. Nordli muligens inn i en hjelpetreners rolle sammen med Jamtfall i RBK. Det hele beror på hvem RBK får fatt i. De vil ha dette på plass før årsskiftet. Herre min hatt, fra karakter 1 til -2 (måtelig). Er det noen som har litt innside info ?

Håper du tar inderlig feil der!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 24 nov 09, 19:25

Stig Inge er vel en bra mann ?????

1.Ble behandlet dårlig i Start, så det er positivt at han har efaring med dårlig ledelse.

2. Fotballfagelig er han vel helt på høyden med andre elitetrenere (Berg ol)

3. Som pedagog ???

Synes faktisk det høres spennende ut jegCool

 


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 24 nov 09, 19:27

JAA!

Fabelaktig!

Har i alle innlegg nevnt Stig Inge, og Skullerud som gode erstattere. Spennende. (men er vel egentlig bare fornøyd bare nåværendre situajson endrer seg uansett...)

Men hvor sikre er kildene er vel spørsmålet?

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 nov 09, 19:28

Opprinnelig postet av 1947modell

Hold dere fast, en liten mail fra " brakka" forteller at FFK jobber mot Stig Inge. Det er visst spillernes ønske. Nordli muligens inn i en hjelpetreners rolle sammen med Jamtfall i RBK. Det hele beror på hvem RBK får fatt i. De vil ha dette på plass før årsskiftet. Herre min hatt, fra karakter 1 til -2 (måtelig). Er det noen som har litt innside info ?

Om ikke ting har endret seg drastisk i det siste døgnet, så stemmer dette dårlig...


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 nov 09, 19:30

Opprinnelig postet av 1947modell

Hold dere fast, en liten mail fra " brakka" forteller at FFK jobber mot Stig Inge. Det er visst spillernes ønske. Nordli muligens inn i en hjelpetreners rolle sammen med Jamtfall i RBK. Det hele beror på hvem RBK får fatt i. De vil ha dette på plass før årsskiftet. Herre min hatt, fra karakter 1 til -2 (måtelig). Er det noen som har litt innside info ?

Om ikke ting har endret seg drastisk i det siste døgnet, så stemmer dette dårlig...

Dette stemmer ikke....

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 nov 09, 19:53

Tror nok kilden din har drukket vel mye karsk, 1947.

Og apropos det; vår eventuelle nye trener bør ikke være en avdanket profil fra Tippeligaen. Om FFK ansetter Uwe Rösler, tror jeg jeg går og finner repet. Da er det bedre å beholde Nordlie- av økonomiske årsaker.

Hvorfor skulle et lite land som Norge, med i overkant av fire millioner innbyggere, sitte på all verdens kompetanse? Hva med å prøve noe nytt?


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 24 nov 09, 22:00
Endret: 24 nov 09, 22:00
Endret av: tomroar

Det er gjort mye rart de siste åra, men kommer Bjørneby eller om de lar Aune få ny tillit som hovedtrener så er det totalt svart, og vi er på rask vei til 2. div.

Gud hjelpe meg om dette skulle skje.



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 26 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340