ny forsanger ?
hvordan ligger vi an med tanke på forsanger til året? så vidt jeg husker så var det vel en liten enighet om at fjorårets forsanger ble litt for svak i feltarbeidet (høhø) er det noen som har noe info om et bytte ?
---------------------------
jaddajadda
Eneste som er sikkert er at fjorårets forsanger ikke skal fortsette neste sesong..
Supras Fredrikstad`09
og det er helt sikkert?
jaddajadda
Liraren
Ble medlem: 20 mai 05
Lagt til: 10 jan 10, 01:38
Endret: 10 jan 10, 17:29
Endret av: denialsander
det burde det være
Mod: Diverse om BRH og tilhørende tilsvar er slettet. Diskuter forsanger, folkens. Ikke BRH, hverandre eller noe annet.
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Skrivefeil kan forekomme ofte, da mitt tastatur har vært utsatt for en alkohol ulykke.
noen som har hørt noe nytt..... noen navn som har blitt nevnt ?
jaddajadda
En ny må på plass ja!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Kan ikke Plankehaugen leie inn forsanger fra Klanen? Enga satser jo på å gi flere av sine Adeccokamper i 2010, så døm er sikkert åpne for en løsning.
Ville vært fornuftig pengebruk. Kan jo få personalrabatt på bayer på kjellærpuben som frynsegode.
www.fredrikstadblogg.no
en forsanger kan ikke leies vel???
en forsanger må ha hjerte i ffk og en intresse for det å få plankehaugen opp til nivået vi var på for 3 4 år tilbake
jaddajadda
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Kan ikke Plankehaugen leie inn forsanger fra Klanen? Enga satser jo på å gi flere av sine Adeccokamper i 2010, så døm er sikkert åpne for en løsning.
Ville vært fornuftig pengebruk. Kan jo få personalrabatt på bayer på kjellærpuben som frynsegode.
Med all respekt... hva i h... tenker du på? For det første. Klanen er Engas supporterklubb - det vil si våre rivaler, for det andre - Klanen har ikke forsangere, og er dessuten et sørgelig skue i dag i forhold til tidligere, og hvorfor skulle en person fra Klanen vært noe bedre egnet? Dessuten - hadde du sendt over det her forslaget til Klanen er jeg sikker på at dem hadde fått seg en latterkule de ville husket lenge.
Dere er ikke spesielt sterke på ironiske innlegg? .
Dette er jo selvfølgelig ikke seriøst ment
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Jeg ler meg skakk!
www.fredrikstadblogg.no
Angrer litt på at jeg ødela morroa di
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
ja du har en dyp humor lars det skal du ha
jaddajadda
Opprinnelig postet av Rey
Dere er ikke spesielt sterke på ironiske innlegg? .
Dette er jo selvfølgelig ikke seriøst ment
Hvem er egentlig det på internett? Var vel ingenting i det innlegget som kunne hintet til at det var ironisk.
Kjenner jo til Lars som litt vel enkelt møblert så tenkte det var helt naturlig at han kom med et sånt forslag.
Kjenner jo til Lars som litt vel enkelt møblert så tenkte det var helt naturlig at han kom med et sånt forslag.
hahaha !!
jaja nok om det... er det noen som har uironiske ekte navn å komme med ??
jaddajadda
er en kar som heter Kim Kåre magnussen som vurderer å starte opp som forsanger hvis styret i plankehaugen syns det er greit, jævlig dedikert kar
Siste jeg har hørt er at Jaran Berg skal gjøre jobben selv som forsanger...
R G
bra det hehe jaran må vel vite hva PH ønsker å fremstå som i og med at han sitter med et styreverv.
metallica 14 april yiihaaa
Mitt forslag er Runar Sansengen fra Old Red Beavers. Han har mange års supportererfaring og sangerfaring fra tribunene. En bedre kandidat finnes ikke på PH feltet nå.
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Var jo drit bra de polske supporterne, da. Hadde vært kult om vi kanskje kunne få en polsk forsanger? Er jo masse polakker i byen, og sikkert noen som er sugen. Kjenner selv et par tre stykken som bor her i Gamlebyen, men er ikke sikker på om det er rette folka, men kan jo spørre. Stemning på forumet for dette?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914