FFK-junior - sesongen 2010
Hvordan går det med juniorene, få oppdateringer i det siste.
Og... Hvilket av Lyn lagene er det som er strøket. mener å ha hørt at NTG laget overlevde. men hvilket er det http://www.fredrikstadfk.no/component/option,com_joomleague/func,showPlan/p,28/tid,19/Itemid,97/ Lurte på å stikke innom og ta noen bilder når de kom til Oslo og Bærum
---------------------------
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Hvordan går det med juniorene, få oppdateringer i det siste.
Og... Hvilket av Lyn lagene er det som er strøket. mener å ha hørt at NTG laget overlevde. men hvilket er det http://www.fredrikstadfk.no/component/option,com_joomleague/func,showPlan/p,28/tid,19/Itemid,97/ Lurte på å stikke innom og ta noen bilder når de kom til Oslo og Bærum
Det er Lyn Oslo jr i oversikten på linken som er borte. Det var også laget vi skulle møte i cupen.
Har oppdatert alle juniorkampene frem til ferien, men var ikke på jet.
Prioriterte ferie i Barvelona med varme og sol. Men vil prøve å følge dem utover igjen.
Forøvrig så er det noen spillere ut og noen inn i sommer.
Erlen Thorvaldsen og Lars Erik Johannessen takker for seg. Studier i Texas for Erlend og militæret for Lars Erik.
Inn kommer Adrian Kaaber fra Trosvik (95 mod ). Vi henter også keeperne Jonas Vetlesen fra Skogstrand og Milos Dos Crnogorac fra Moss. Milos har spilt for Trosvik og har vært innom U15 landslag. Spennende spillere alle 3 og bevis på at det gror godt i distriktet
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
Forstår prioriteringen
Jeremy Clarkson
Adrian Kaaber har vel vært tatt ut til Statoils akademi ved flere anledninger også?
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 31 jul 10, 08:53
Endret: 31 jul 10, 08:56
Endret av: Rey
Han var med som reserve på talentsamlingen i år mens Aasheim var med i utfordrertroppen.
Han var også med på Statoils fotballakademi i fjor.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Juniorlaget vant 5-2 borte mot HamKam i dag!
Vetle Nilsen, Simen Standerholen, Agron Hoti og Odillon Kashama (2) scorte.
http://twitter.com/banksy8
Har store forhåpninger til Milos. Han har også vært på prøvespill i Sunderland tidligere i år.
mysthical
Ble medlem: 30 jul 07
Lagt til: 19 aug 10, 15:44
Endret: 19 aug 10, 19:04
Endret av: Per Egil
Noen som vet om lala, odi å sant spiller for jr laget i dag. Sitter å vurdere om jeg skal dra på trening eller kamp siden ikke langt unna
Mod (Per Egil): Flyttet denne til den eksisterende juniortråden.
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
De spiller i bærum kl 20.30. jeg skal dit men så bor jeg i oslo og da
Jeremy Clarkson
Bor jo bare ti min unna banen, så dillema er trening i oslo med hockey folka eller fotball. hmmmmmm må snart bestemme meg
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Ja. Kampen endte med et 2-0 tap etter et veldig tidlig og et veldig seint mål. Alt i alt et helt greit resultat. FFK slet litt med å skape sjanser. De hadde et par men ikke av den veldig store sorten.
FFK åpnet dårlig med et mål imot etter 2-3 minutter. Litt slapp markering gjorde at en Bærumspiller ble spilt gjennom på 15-16 meter og satt ballen kontrollert nede i lengste hjørnet. Etter det fulgte en litt treg periode med mye dueller og mye nesten. Sjanser var det dårlig med.
Bæringene skapte et par tre halvstore sjanser. og en FFK spiller måtte dessverre byttes ut med skade. Men stort mer er det ikke å melde fra første omgang
Etter hvilen hevet spillet seg voldsomt og FFK hadde et visst press det første kvarteret av 2. omgang, uten å skape mer enn et par halvsjanser.
Bæringene valgte å feire denne ledelsen med et voldsomt fyrverkeri (Ikke på banen desverre) de siste 15 minuttene. Dette sannsynligvis på bekostning av strømregningen. For etter at de gulkledde hadde satt inn sitt 2. for dagen. Måtte kampen avbrytes 5 minutter før tida da flombelysningen ble slått av.
Jeremy Clarkson
Juniorene spiller da kvartfinale i cupen mot Odd i Skien idag Lørdag kl. 16.00.
Blir det noe overføring Rafn?
Svaberget for alltid!
Ja tror det
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
Du kan følge Henrik Hansen og Rahand på fredrikstadfk.no
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
Noen som har noe fra dagens juniorkamp?
Utenom det faktum at de spilte 0-0 mot Follo?
Svaberget for alltid!
Noen som har peil på hvor Stabæk jr. spiller ??
Jeremy Clarkson
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914