Kenny til Rosenborg?
- RBK vurderer Kenny
Kenny Stamatopoulos kan bli Rosenborg-keeper, dersom Rune Almenning Jarstein velger Viking.
TIL-keeperens agent sier at Rosenborg har tilkjennegjort interesse
kan ikke den legges i denne tråden da?
---------------------------
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Dette høres jo helt spinnvilt ut.
I mine øyne er Kenny en av Tippeligaens klart svakeste keepere. Hva slags ambisjonsnivå har egentlig Rosenborg? Greit at Örlund er en klassekeeper, men å sløse bort penger på Kenny er en gåte for meg.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Dette høres jo helt spinnvilt ut.
I mine øyne er Kenny en av Tippeligaens klart svakeste keepere. Hva slags ambisjonsnivå har egentlig Rosenborg? Greit at Örlund er en klassekeeper, men å sløse bort penger på Kenny er en gåte for meg.
Kanskje å hente en keeper som er villig til å slite benken. Alle veit jo at Øhrlund er klart førstevalg der oppe. Kenny har vist at han kan spille godt når han må steppe inn som keeper.
Tror du Kenny er fornøyd med luselønn i RBK?
Derfor mener jeg at å hente inn denne mannen på en lønn over 500.000,- i året er drøyt, selv for RBK.
Mulig det, men hva er alternativet? Å satse på å bare ha en keeper i år?
Men enig med deg, det er ikke noen toppkeeper.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Mulig det, men hva er alternativet? Å satse på å bare ha en keeper i år?
Men enig med deg, det er ikke noen toppkeeper.
Alternativet er å satse på egne spillere, evt en langt yngre og billigere variant som feks Andreas Lie fra AaFK.
Nå har vel Lie skrevet under for Odd (?), men det var bare et eksempel.
RBK er gode til å satse på egne spillere, men om de ikke har gode nok JR keepere skjønner jeg døm godt.
Døm skal ut i CL, og da trenger døm 2 etablerte keepere. Vi får håpe for RBKs del at Øhrlund holder seg skadefri.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914