FFK på nett-tv?
I fjor sendte Nrk alle 1. divisjonskampene live på nett-tv, og jeg lurer på om noen vet om de vil ha samme tilbud i år? Studerer for tiden i Trondheim, så er begrenset hvor ofte jeg får sett kampene på stadion.
På forhånd takk :)
Ja, de har sagt at de skal ha samme tilbud i år.
og rettighetene er kjøpt for 2 år til.
---------------------------
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Vi bryr oss vel ikke om adeccoligaen neste år?
NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?
hvem vet...
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Opprinnelig postet av DrDRE
Vi bryr oss vel ikke om adeccoligaen neste år?
Jo, det er jo alltid gøy å se hvordan det går med VIF og LSK ;-)
Hola,
Jeg bor for tiden i Spania, og er dermed meget interessert i å se matchene til FFK via NRK nett-tv.
Men..... siden jeg bor i utlandet så går jo selvfølgelig ikke det. Er det noen her som vet om noen nettsider hvor jeg kan se matchene til FFK ?
Blir ikke det samme å sitte å se på en live tekst oppdatering...Vil gjerne se selve matchene.
FFK FFK FFK !!!!
Opprinnelig postet av zippi
Hola,
Jeg bor for tiden i Spania, og er dermed meget interessert i å se matchene til FFK via NRK nett-tv.
Men..... siden jeg bor i utlandet så går jo selvfølgelig ikke det. Er det noen her som vet om noen nettsider hvor jeg kan se matchene til FFK ?
Blir ikke det samme å sitte å se på en live tekst oppdatering...Vil gjerne se selve matchene.
Usikker, men jeg kan sette på Webcam? Hehe... Enkelt da.
2010: The new era begins.
Hehe... vel... takk for tilbudet og tanken var god, men det får være plan B - eller Å
FFK FFK FFK !!!!
Hehe okej. You know where to find me :-)
2010: The new era begins.
Hola,
Gå inn på denne siden og følg malen, Jeg har gjort det og det funker bra for meg når det gjelder å se på utenlandsk web-tv. Gå inn her.
Hola,
Hvis det er noen som har en proxy server stående her i norge vil jo det også være et godt alternativ ?
"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*
Noen her inne som faktisk får sett det på nrk nett-tv? Fikk beskjed om at NRK ikke hadde rettigheter til å vise "dette programmet" på nett-tv når jeg prøvde under sarpsborg-kampen.
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009
Hola,
Hello! Jeg bor i statene, og bruker VGLIVE. Det funker i utlandet om man registrerer seg med norsk telefonnr. og betaler med norsk kredittkort. Men de sender kun hovedkampene i Adeccoligaen.
Sendes også de mindre produksjonene på NRK nett-tv?
Opprinnelig postet av MortenHauge
Sendes også de mindre produksjonene på NRK nett-tv?
Ja
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Hvordan er disse sendingene? Ett kamera og ingen kommentator? Eller har de lokale helter rundt om i landet til å kommentere?
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Kun ett kamera. Ingen repriser osv. Ingen kommentator. Men du får da sett kampen ihvertfall :)
Alltid FFK!
Opprinnelig postet av JonFT
Kun ett kamera. Ingen repriser osv. Ingen kommentator. Men du får da sett kampen ihvertfall :)
At det ikke er kommentatorere er nærmest å regne som et pluss, tatt i betraktning av hvor mye rart man hører på norsk dekning av fotballkamper... ;-)
Bjørn Jervell Hansen
Ja, mye heller kun stadionlyden enn skrikinga til Tor Hammerø.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914