Damer tar ikke et nei for et nei
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 03 jun 10, 15:52
Endret: 03 jun 10, 16:26
Endret av: Lemmy
http://www.tv2underholdning.no/broom/her-tar-hun-hevn-mot-parkeringsvakten-3220999.html
Mod (Lemmy): Flyttet denne til riktig kategori.
Ikke godt å si om dette er ekte eller ikke, vi snakker tross alt om amerikanere. Om det er sant, hvor blåst går det an å bli. Og da snakker jeg om gubben som tror på dette, og ikke kjerringa som prøver seg på tidenes dårligste unnskyldning.
---------------------------
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Hehehe, når Maria dro en tilsvarende feit røverhistorie på Josef og kom unna med det, så må vel Jennifer også få prøve seg
It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca
Opprinnelig postet av Sulla
He-he, og det trur ju jaggumæ folk på ennå!!!! Så jeg tar tilbake det jeg sa om å tro på menneskeheten, mennesket er IKKE et rasjonellt vesen. Hvordan får man forresten satt inn smiley, jeg finner ikke disse knappene lenger?Hehehe, når Maria dro en tilsvarende feit røverhistorie på Josef og kom unna med det, så må vel Jennifer også få prøve seg
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Det var da rart, smiley knappen min lever i beste velgående over skriveruta??
It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca
Jeg søkte opp artikkelen, og de bekreftet at det var en oppdiktet sak.
Men at det finnes mennesker som er dumme nok til å prøve seg på en slik unnskyldning? Tviler ikke et sekund. Det er to ting som er uten ende: Universet og menneskelig dumskap. Hvorav bare sistnevnte er helt sikkert.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914