4. runde NM: FFK - Start. Onsdag 7. juli
Opprinnelig postet av Pk
Pluss starten av glommafestivalen. Så er nok mange som du sier som er litt dritt lei etter kampen sist søndag dessverre.Jeg tror det finnes den del mennesker som hadde tenkt seg på kamp idag, men som ble så skuffet mot Ranheim at de ikke gidder, kanskje inkludert meg selv (ikke helt bestemt meg ennå). Lik det eller ikke, men slik tror jeg faktisk ståa er. Kombinerer du dette med fotball-VM, pent vær osv som skrevet tidligere i tråden ender vi opp med maks 3000 mennesker idag.
---------------------------
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Opprinnelig postet av Pk
Jeg tror det finnes den del mennesker som hadde tenkt seg på kamp idag, men som ble så skuffet mot Ranheim at de ikke gidder, kanskje inkludert meg selv (ikke helt bestemt meg ennå). Lik det eller ikke, men slik tror jeg faktisk ståa er. Kombinerer du dette med fotball-VM, pent vær osv som skrevet tidligere i tråden ender vi opp med maks 3000 mennesker idag.
Da er du greit kresen! Vi spilte kanskje sesongens beste hjemmekamp og var bare ørsmå mariner fra å banke et av topplagene... Underholdningen på søndag stod jo til terningkast 6!
Tipper på 4300 idag, noe som også er altfor dårlig når det endelig kommer et TL lag på besøk!
Det har dessverre utviklet seg til å bli slik at cupen ikke trekker mange. Finalen selges jo ut, men tredje og fjerde runde er håpløst dårlig besøkt i forhold til seriekamper. Det gjelder både TL-lagene og toppen av førstedivisjon (lag som gjerne har vært innom TL nylig). Først i kvart- og semifinaler begynner det å ta seg opp, og selv da må det være en attraktiv motstander eller et sulteforet publikum for å trekke noe i nærheten av fullt hus. Lurer på hvor mye av dette som skyldes at cupkampene går midt i uka ...?
Slår vi Start og får en ny TL-motstander hjemme i kvarten, tror jeg det kommer mange (i det minste over årets gjennomsnitt).
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Skam dere alle sammen.
Hadde jeg ikke vært på vakt i kveld, og må holde meg innenfor en times radius av jobb, så hadde jeg dratt ned til Fredrikstad for å heie "guttæne" til seier.
Vi spiller tross alt mot et eliteserie-lag.
Jeg sitter med Sesongkort og reiser fra Oslo til Fredrikstad ved hver hjemmekamp jeg kan, og støtter godt her fra "Kanari"-land. Så da synes jeg at dere som har mulighet bør stikke innom for å støtte klubben og laget, pengene for dette hjelper oss også til å holde de gode spillerne på laget.
Opprinnelig postet av summarius
Skam dere alle sammen.
Hadde jeg ikke vært på vakt i kveld, og må holde meg innenfor en times radius av jobb, så hadde jeg dratt ned til Fredrikstad for å heie "guttæne" til seier.
Vi spiller tross alt mot et eliteserie-lag.
Jeg sitter med Sesongkort og reiser fra Oslo til Fredrikstad ved hver hjemmekamp jeg kan, og støtter godt her fra "Kanari"-land. Så da synes jeg at dere som har mulighet bør stikke innom for å støtte klubben og laget, pengene for dette hjelper oss også til å holde de gode spillerne på laget.
Hadde ikke jeg blitt bedt på en annen ting som er viktigere enn fotball så hadde jeg vært der jeg også.. men men sånn er det med den saken.. Det jeg mener er at folk sikkert har planer, har reist på ferie til utlandet osv.. det er midt i ferietiden..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
Opprinnelig postet av Gardarson
Det skal du få lov til å mene. Du skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp på stadion idag, men jeg er sikker på at mange gjør samme vurderinger som meg og som heller mot å droppe kampen idag.Opprinnelig postet av Pk
Jeg tror det finnes den del mennesker som hadde tenkt seg på kamp idag, men som ble så skuffet mot Ranheim at de ikke gidder, kanskje inkludert meg selv (ikke helt bestemt meg ennå). Lik det eller ikke, men slik tror jeg faktisk ståa er. Kombinerer du dette med fotball-VM, pent vær osv som skrevet tidligere i tråden ender vi opp med maks 3000 mennesker idag.
Da er du greit kresen! Vi spilte kanskje sesongens beste hjemmekamp og var bare ørsmå mariner fra å banke et av topplagene... Underholdningen på søndag stod jo til terningkast 6!
Tipper på 4300 idag, noe som også er altfor dårlig når det endelig kommer et TL lag på besøk!
Er det noen mulighet å få sett kampen foruten live på stadion?
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Alltid FFK!
Opprinnelig postet av bateman
Er det noen mulighet å få sett kampen foruten live på stadion?
Takker
Her er laget til Start. http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=495240
Litt oppvarming!
http://fotball.bt.no/nm/article173707.ece
dårlig følelse..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
noen som får starta kampen? altså på nrk nett tv
virker ikke hernoen som får starta kampen? altså på nrk nett tv
Nei, funker ikke her enda.
Ikke jeg iallefall. KRISE!
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
nope. live-sendinga på nrk.no svikter som vanlig... jeg har en tidligere kollega som har begynt der, skal kjefte litt på han
Krut har større kraft enn joik. Deal with it.
såklart ingen bilder fra NRK....herlig
"Fotballkanalen" NRK viser igjen sin gode side. At ikke de bare kutter ut fotballtullet sitt.
Tragisk.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914