Husk meg
Brukernavn
Passord

3-1 tap over start!Hva skjer?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 56

Lagt til: 07 feb 04, 18:22
Leste nå nettopp at ffk tapte 3-1 over start, og da sitter jeg her og tenker, hva skjer? Tap mot Start?
Slik lød det i Fædrelandsvennen:
"Start går av banen med en fortjent 3-1 seier over gjestene fra Fredrikstad som aldri var i nærheten av å vise eliteserieklasse. " ..... Bør vi ikke hente inn noen skikkelige gode spillere nå da? som kan forsterke og dominere kampene???

Hvorfor får Lars Petter Hansen spille? har han egentlig noe i tippeligaen å gjøre?:D

Vennlig Hilsen KaLLe:ffk:

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 07 feb 04, 18:37
Vel, vi taper alltid mot Keiko... Det er ikke til å stikke under en stol. :) Dessuten var det vel ikke det sterkeste FFK-laget som gikk ut på banen:

Anders Rotevatn
Pål Andre Chwartek, Tor Trondsen, Alexander Rosen, Vebjørn Hagen.
Mamadou Diagne Latyr, Christian Petersen, Tam Thien Tran, Jeton Pestisha.
Markus Ringberg, Dag Frode Hornseth

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 07 feb 04, 19:38
Resultater i treningskamper tidlig i februar er så å si av null betydning. Bare så det er sagt.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 feb 04, 19:41
Endret: 07 feb 04, 19:41
Opprinnelig postet av Holters
Vel, vi taper alltid mot Keiko... Det er ikke til å stikke under en stol. :) Dessuten var det vel ikke det sterkeste FFK-laget som gikk ut på banen:

Anders Rotevatn
Pål Andre Chwartek, Tor Trondsen, Alexander Rosen, Vebjørn Hagen.
Mamadou Diagne Latyr, Christian Petersen, Tam Thien Tran, Jeton Pestisha.
Markus Ringberg, Dag Frode Hornseth


Ikke det sterkeste laget sier du?? Er det ikke bare west og brenne som mangler her av "forsterkningene" da??

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 07 feb 04, 19:41
Tap på denne tiden av året gåt an, men jeg må si at jeg blir litt skremt.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 07 feb 04, 19:46
Endret: 07 feb 04, 19:46
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Ikke det sterkeste laget sier du?? Er det ikke bare west og brenne som mangler her av "forsterkningene" da??

Brian West, Simen Brenne, Håkan Söderstjerna, Stian Johnsen og Roger Risholt. Det er 5 spillere hvor de fleste, kanskje alle, er med i startoppstillingen pr. i dag når vi har alle fit for fight.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 feb 04, 21:13
[quote=Costanza]Resultater i treningskamper tidlig i februar er så å si av null betydning. Bare så det er sagt


Helt uenig costanza. Treningskamper 2 mnd før FFKs første kamp i toppserien på over tjue år er ikke av null betydning....

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 07 feb 04, 22:09
Æhhh, sikkert bare de etablerte som spilte dårlig med vilje for å få sendt hjem 3 utfordrere....

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 07 feb 04, 22:32
ja, nå får døm se å sende hjem disse lykkejegerne fra lavere divisjoner en gang for alle!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 07 feb 04, 22:41
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Helt uenig costanza. Treningskamper 2 mnd før FFKs første kamp i toppserien på over tjue år er ikke av null betydning....

Les hva jeg skriver én gang til. Jeg sa at RESULTATENE var ubetydelige. Det er mye eksperimentering i disse kampene, og historien sier vel at det ikke er noe som helst samsvar med resultater i treningskamper før seriestart og resultatene i serien. Det er så mange faktorer som spiller inn under treningskamper, slik at resultater blir en høyst usikker indikator. Lagene er på ulike treningssykluser, kan spille med uvant formasjon og taktikk, bruke spillere i nye posisjoner, spillere på prøvespill osv osv.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 07 feb 04, 23:17
Endret: 07 feb 04, 23:25
1.) Man ser da visse mønstre ut i fra resultatene i treningskampene. se f.eks. på rbk; de vinner.

2.) Uansett om man prøver ut spillere og formasjon skal et tilppeligalag slå et middels 1.div.lag!

og du må huske på det costanza,at alle spillerne som spilte for ffk (unntatt 2 på prøvespill) er spillere som eggen har funnet gode nok for tippeligaen.. det viser velat han ikke har helt kontroll...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


begby

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 nov 03
Innlegg: 2

Lagt til: 08 feb 04, 00:52
Vi får trøste oss med at brann tapte 2-1 for 2. divisjonslaget Åsane.

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 08 feb 04, 00:55
Start vinner 1. div!!! Så det er ikke skammelig å tape mot døm!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 feb 04, 02:40
Jo for ett lag som har som mål å beholde plassen i TL så er det skammelig synes jeg, men takk for trøsten....

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 08 feb 04, 07:00
Sagt det før og sier det igjen. Det ser stygt ut for dere enda!! Men kanskje det løsner for West eller hva han het!! Kan hende dere har litt for store forhåpninger tell Simen!
Preka med en X-FFK`er på fredag og han syntes det så veldig stygt ut!!
Men for all del, lykke tell!! Vil gjerne ha lokaloppgjør tell året!!
Og dere får jo den STORE styrkeprøver 22. Februar!!:D

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 08 feb 04, 08:10
Eggen hadde ikke klart å slå et lag trent av Keiko om det sto om livet...

Men uansett, dette var ikke bra...

Har hele tiden hatt tro på den jobben KTE gjør, men når spillerne ikke presterer, så blir det vanskelig...

Nei, nå ser jeg frem til seriestart, orker ikke vente lenger...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 08 feb 04, 11:47
For hver gang jeg tenker på at FFK kommer til å rykke ned etter at de har kjempet med nebb og klør for å klare kval.plassen, jo mere riktig og realistisk høres det ut.Har på følelsen at denne sesongen vil kun handle om å kjempe om kval.plassen.Det blir nok utrolig spennendes med noen gode og jevne kamper som vi vil vinne,men mest av alt vil det bli knepene tap og store tap.Er utrolig kjedelig å se meg skrive dette da jeg vil kalle meg som en evig optimist,men utifra det forholdsvis greie budsjettet vi har i forhold til det vi har hentet av forsterkninger,så ser det rimelig flatt ut.Det er bra at det skal være en lav terskel for å prøvespille,men nå som vi ligger i tippeligaen og skal opptre som en proffesjonell klubb,får det faen meg være nok!jeg mener ikke at vi skal være urealistiske,men det må vel være bedre å sikte litt for høyt enn å få inn middelmådige spillere som kun blir kålrabbi.Jeg elsker FFK og vil alltid gjøre det,og begynner derfor å bli litt rastløs med tanke på spillermatrialet vi nå har og at det ikke er lenge til seriestart.Håper og tror at styre og stell har full kontroll på det de driver med,men jeg begynner å bli utålmodig!:confused:

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 08 feb 04, 12:16
Endret: 08 feb 04, 12:18
Enig, begynner å bli utålmodig selv.
Er det ikke snart på tide å hente inn etpar spillere som forsterker laget ?
Greit nok at terskelen for prøvespill er lav, men hvis ffk skal drive å la enhver lykkejeger og spiller fra lavere divisjoner få prøve seg blir det litt drøyt.
Hadde det ikke vært bedre om man skaffet noe skikkelige spillere og lot de som skal spille kamper få benytte seg av disse treningskampene til å komme i form ....

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 08 feb 04, 14:53
sitat sven matta mathisen

"– De må nok signere bedre spillere enn dette for å berge plassen. Rutine og individuell kvalitet er viktig, legger han til."

bare en hilsen til kte med særlig fokus på den siste av de to setningene

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 08 feb 04, 15:39
FFK slo faktisk Sandefjord i en treningskamp på denne tida i fjor, så det er tull at Eggen aldri har slått Keiko.

Selv om FFK ikke stilte med et toppet lag syns jeg kampen viser hvor skadeutsatt FFK vil bli denne sesongen. Et par tre skader på sentrale spillere, og FFK er på god vei ned i 1. div igjen. Vi må ha flere forsterkninger!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340