Husk meg
Brukernavn
Passord

3-1 tap over start!Hva skjer?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 08 feb 04, 15:44
Endret: 08 feb 04, 15:47
har tro på at kte har kontroll på situasjonen.. overgangsmarkedet stenger ikke før mars men er enig med at vi trenger et par forsterkninger i alle lagdeler.. kunne tenkt meg dagfinn enerly og en stor stopper til, noe som ikke trenger å være så vanskelig ut i fra pengene vi har til rådighet. Henke er jo også kontraktløs til sommeren vet dere:ffk:

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 08 feb 04, 16:19
I den treningskampen stilte vel Keiko og Co med tilnærma Jr.lag, eller husker jeg så inderlig feil...

Mulig det, men Keiko brukte i så fall den kampen til å finne ut hvilke taktiske disposisjoner KTE var god for, for siden dess, ja historien taler vel for seg selv, 9 baklengs på 3 kamper...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 08 feb 04, 22:00
Vi skal ha to forsterkninger til.
Med mindre de forsterkningene heter Tam Tran og Alex Rosen tror jeg vi har nogenlunde kontroll.
Hvis vi imidertid ikke henter spillere som holder HØY tippeligastandard, er jeg ganske sikker på at vi går rett ned igjen...Vi surfet slett ikke gjennom 1.div i fjor, det var mye stang inn. Spillerne vi har hentet inn hittil bærer ingen lovnader om at de kan heve FFK til et middels tippeligalag.

Men jeg håper og tror at vi får et par forsterkninger til. En venstreback og en midtbanespiller og jeg tror vi er nogenlunde i havn.

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 09 feb 04, 09:50
Alex Rosen er sendt hjem uten kontrakt, var for dårlig.
FFK ønsker å sikre seg han finnen som var med til Spania, Tero Kostela.
Har ikke sett noe av han, men virker jo som han er bra.

- Han vil kunne gå inn og være blant våre 4-5 beste spillere. Vi håper det ordner seg, sier Eggen.
FFK jobber også med andre navn.
- Vi avventer noe. Når det er sagt så man ikke glemme at heller ikke vi har ubegrenset tilgang på midler, sier Eggen.

Det siste der tror jeg er den støste grunnen til at vi ikke ser noen skikkelige forsterkninger...

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 09 feb 04, 10:54
Opprinnelig postet av Funk1
FFK slo faktisk Sandefjord i en treningskamp på denne tida i fjor, så det er tull at Eggen aldri har slått Keiko.

Keiko var sykemeldt fra 15. Januar tell 25. Mars i fjor! Så han har rektig han som sier at Eggen aldri har slått Keiko!!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 09 feb 04, 11:04
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=213948

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 09 feb 04, 12:28
slapp helt av hjælmen.... vi kommer sterkere tilbake når serien starter.....

(håper jeg):cool:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914