Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss mot konkurs?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jul 10, 18:01
Endret: 24 jul 10, 18:04
Endret av: Patrioten

Jeg har rykter om det skal være helt kroken på døra til Moss og at de vil lide samme skjebne som Lyn. Er det andre som har hørt det samme? Det hadde vært trist for Moss, hvis det stemmer. For oss, vil det bety at vi mister tre poeng igjen. Bare ikke Sogndal vinner poeng på det igjen.

Kilden min kommer fra en tidligere eldre FFKspiller, så regner med at han snakker sant.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 24 jul 10, 18:14
Av topplagene så er det kun BodøGlimt som vil tjene på dette. Moss har slått Bodø-Glimt.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jul 10, 18:29

Hvis Moss slås konkurs også, så får NFF betale regningen det koster å la Moss spille ut sesongen. Hvis de er så totalt evneveike i den organisasjonen at de har gitt lisens til to lag som absolutt ikke burde fått det, så får de jammen ta regningen selv. Moss sin økonomi bør være godt kjent i NFF ettersom de fikk igjennom klagen de hadde.

NFF skulle også fått betale Lyns utlegg de siste kampene også. Hvordan NFF klarte å gi Lyn lisens er et mysterium i seg selv. Om to lag forsvinner, så er det skandale og litt til.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 24 jul 10, 20:36

syns det litt synd hvis dette skulle skje.

Da hadde det vært bedre om  Sydney pæddekomunen fc 08 hadde gått konk. Da hadde vi tjent på det og de kunne bare holdt sjeft Tongue out hehehe


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 24 jul 10, 21:22

Håper Måzz holder seg i Adeccoligaen i år, men hva som skjer etter sesongen kunne ikke brydd meg mindre. Da kan de godt gå konk for min del.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 jul 10, 22:48

Meget synd om det skulle være sant at Moss er på vei mot konkurs. Er ikke glad i Moss Fotball Klubb som flere her, men synes det er synd om det skulle være tilfelle.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 jul 10, 22:50

Opprinnelig postet av Plankehue

syns det litt synd hvis dette skulle skje.

Da hadde det vært bedre om  Sydney pæddekomunen fc 08 hadde gått konk. Da hadde vi tjent på det og de kunne bare holdt sjeft Tongue out hehehe

Økonomien er veldig skrall der oppe også for tiden Tongue out de som satt og godtet seg over oss i vinter. Har ikke vært mye slenging med jeipen nå om dagen nei Tongue out

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 10, 02:40

tror dette ikke er sant.. hvorfor har ikke kraakevingen.no noe om denne saken ?

rykter er ikke alltid like bra

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 10, 07:00
Endret: 25 jul 10, 07:16
Endret av: Patrioten

Her kan dere lese om Moss sine problemer.

 

- Er det ikke penger, så er det ikke penger. Dette skal vi klare, sier MFK-spiller Martin Thømt Jensen.

http://www.moss-avis.no/sport/mfk-velger-en-positiv-vinkel-pa-kuttene-1.5442223

 

Moss FK reduserer stillinsgbrøken for hele spillerstallen for å berge årets budsjett. Etter 1. august er ingen spillere ansatt i mer enn 50 prosent stilling.

Den 20 mann store stallen vil dermed bestå av spillere ansatt i stillinger fra 30 til 50 prosent.

 Vi har kuttet på flere fronter. Morten Bakke slutter blant annet som medisinsk ansvarlig, materialforvalterjobben gjøre på frivillig basis, og de eneste stillingene i administrasjonen er meg selv, Truls Andersen på arrangement og yngres og Arne Wangberg på salg.

 http://www.moss-avis.no/sport/mfk-reduserer-stillingsbroken-til-samtlige-a-lagsspillere-1.5442220

 

 Lønnskutt og ny hverdag for hovedtrener i MFK

 http://www.moss-avis.no/sport/lonnskutt-og-ny-hverdag-for-hovedtrener-i-mfk-1.5442217


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 25 jul 10, 09:19
Utrolig tråkig dette, jeg håper folk og næringsliv i Moss kan stille opp og hjelpe klubben.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 25 jul 10, 10:38

Håper de får skrapa sammen kronene de trenger. Østfold bør ha tre lag fordelt på de to øverste divisjonene. Moss hører naturlig hjemme som ett av disse. De har mer historie enn den bastarden av Sparta og SFK som heter 08, og det vil være veldig synd om de går konk og forsvinner ned i glemselen.

Det at Bodø/Glimt eventuelt skulle tjene tre poeng på en Moss-konkurs blir underordnet, synes jeg. Det er bare slik det må bli dersom et lag ikke kan fullføre sesongen.

Når det er sagt, det er jo merkelig at NFF har klart å gi lisens til to klubber som slett ikke var sikre på å kunne fullføre sesongen. Nå har det allerede gått galt med en av dem, håper både Moss og lisensnemnda slipper med skrekken nå.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 jul 10, 20:12

kansje vi skulle starte en kronerullering i Fredrikstad, for å redde de 3 poengene vi har tatt og de 3 vi får Tongue out


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jul 10, 20:16

Opprinnelig postet av Plankehue

kansje vi skulle starte en kronerullering i Fredrikstad, for å redde de 3 poengene vi har tatt og de 3 vi får Tongue out

Sitat Thomas Torjusen på CoveritLive idag: Ryktene om Moss går konk er nok sterkt overdrevet. Snakket med dem for noen dager siden og de regner med ¨være i mål i løpet av året med sin økonomi.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 25 jul 10, 21:18

Opprinnelig postet av ffk1903

Hvis Moss slås konkurs også, så får NFF betale regningen det koster å la Moss spille ut sesongen. Hvis de er så totalt evneveike i den organisasjonen at de har gitt lisens til to lag som absolutt ikke burde fått det, så får de jammen ta regningen selv. Moss sin økonomi bør være godt kjent i NFF ettersom de fikk igjennom klagen de hadde.

NFF skulle også fått betale Lyns utlegg de siste kampene også. Hvordan NFF klarte å gi Lyn lisens er et mysterium i seg selv. Om to lag forsvinner, så er det skandale og litt til.

Støttes 100% (Selv om det ville betydd at Ham Kam slapp unna nedrykk til 2)

Vi Kan jo bidra med å få Per Morten Haugen tilbake, fikk intrykk av at han gjorde en knalljobb under Grönis

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 25 jul 10, 21:30

Har vi ikke nok gode trenere i Aune, Amundsen, Jonsson og Juliussen da?

Hvor skal vi bruke Haugen? I en annen rolle enn trener?


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 29 jul 10, 22:40

Joa, ikke helt alvorlig ment, skjønt man kunne gitt Jocke en større speiderrolle, og  Juliusen kunne fått litt bedre tid til Juniorene

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 29 jul 10, 22:43

Jeg tror ikke FFK har råd til å ansette enda en trener nå.

FFK må heller prøve å få ned kostnadene, altså kvitte seg med høytlønnede ansatte.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 29 jul 10, 23:29

Opprinnelig postet av Plankekæll

Har vi ikke nok gode trenere i Aune, Amundsen, Jonsson og Juliussen da?

Hvor skal vi bruke Haugen? I en annen rolle enn trener?

Enda flere kokker vil nok medføre mye søl.

Teamet vi (FFK) har nå virker til å fungere så bra at det må vi (FFK) satse på å beholde. Kontinuitet.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340