Kamptråd: Mjøndalen - FFK: Søn 22. Aug 16:00
Opprinnelig postet av keiko99
Staw
Gamboa Ophaug Piiroja Jokke
Valencia ? Roger Risholt ? ramberg Askar
Tegan Andersson
jeg håper at det er den nye spilleren som er på vei inn, for det er en som går rett inn på laget
Du som mente Ringberg var gammelt nytt, faen Keiko. Risholt er avleggs. Vi har nok midtbane nå. Vi trenger en SPIIIISSSS
---------------------------
Heia FFK
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 16 aug 10, 16:13
Endret: 16 aug 10, 16:14
Endret av: keiko99
lex en liten fasit kommer her.. markus Ringberg Født 5. mai 1976 / Roger Risholt 10. april 1979
sånn da ser vi hvem som er gammel
nekter ikke på at vi bør ha spiss jeg, men skulle Roger kommer så er det en spiller som kan skåre
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Sa ikke at de var like gamle, men Roger er 31 år. Det er vel litt gammelt i følge nye FFK
Heia FFK
Opprinnelig postet av keiko99
nekter ikke på at vi bør ha spiss jeg, men skulle Roger kommer så er det en spiller som kan skåre
Risholt er på ingen måte en midtbanespiller som scorer jevnt med mål. 23 mål på 196 kamper(Wikipedia) er alt annet enn imponerede selv om det er snakk om en sentral midtbanespiller
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/
sant det du sier, men det er forsatt ikke dårlig av og være midtbane spiller da.
så vet vi hva Roger står for.. han er en som går i krigen litt lik Gashi
Men alt annet en imponerende Keiko. Men det er tydeligvis en spiller du likte veldig godt i FFK Keiko, men det er et avsluttet kapittel. Han vil ikke være noen frelser nå. Gashi er en annen klasse.
Heia FFK
liker mange godt jeg...
Husker også at Risholt var den store helten min. Husker det hvite "hårbåndet" han pleide å ha på!
LEVE FFK!!
Costanza
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 16 aug 10, 17:51
Endret: 16 aug 10, 17:52
Endret av: Costanza
Opprinnelig postet av baloo
Er sjelden her inne og skriver, men leser og følger med. Ser du skriver at Wallace har karantene neste match. I følge de referater jeg har sett fra matchen var det Borges og Ramberg som fikk gule ( rødt ) kort i går. Sinnataggen er oppdatert med tre kort på Wallace, men ingen på Ramberg. Hva er det jeg ikke har fått med meg fra i går? Det er sikkert noen lyse hoder her inne som kan opplyse meg! :-)
Både Ramberg og Wallace fikk gule kort. Ramberg fikk gult kort etter at han ble dyttet i bakken og reagerte på det, mens Wallace fikk gult kort for protester etter Sarpsborgs mål og må stå over mot Mjøndalen. Har skjønt at live-dekningene ikke fikk det med seg, men for oss som så kampen på stadion var det veldig tydelig at Wallace fikk gult.
Opprinnelig postet av baloo
Er sjelden her inne og skriver, men leser og følger med. Ser du skriver at Wallace har karantene neste match. I følge de referater jeg har sett fra matchen var det Borges og Ramberg som fikk gule ( rødt ) kort i går. Sinnataggen er oppdatert med tre kort på Wallace, men ingen på Ramberg. Hva er det jeg ikke har fått med meg fra i går? Det er sikkert noen lyse hoder her inne som kan opplyse meg! :-)
Hvis du leser litt nedover, under kampene står ramberg med gult der, men ikke under sammendraget...
To Telos Arheezee Torah
Må bøye meg :-), men finner det fortsatt litt merkelig at kortet til Wallace ikke er registret i FB, Demokraten, VG, Dagblad og heller ikke under kampfakta for kampen på Fredrikstads hjemmesider.
Sjekka med hjemmsider NFF og der er de ikke ppdatert.
Uansett må vi slå Mjøndalen :-)
LEVE FFK!!
Scout
Ble medlem: 23 aug 05
Lagt til: 16 aug 10, 19:23
Endret: 16 aug 10, 19:24
Endret av: Scout
Dette er en kamp jeg gjerne skulle hatt Borges tilbake på topp igjen. Han jobbet iherdig mot Pæddene, men han kan ikke brukes som midtbaneanker. Skal han spille sentralt, må han være lenger oppe i banen. Derfor er det synd at han må stå over neste kamp. Wallace var en av de beste i går, men jeg håper Jokke kan bekle rollen som venstreback like godt som han har gjort tidligere. Vil egentlig ha ham på midten, men i denne kampen skyver jeg ham ned. Askar har virkelig dalt på formkurven og fungerer ikke som spiss. Valencia må brukes på kant. Han er en rendyrket kantspiller og det blir helt feil å bruke ham som spiss, som mot Særp. Få igang Tegan igjen. Han var på gang før han ble skadet i våres. I tospann med Odi tror jeg det kan bli spennende. Andersson som super-sub i 75. minutt. Fra start er han lat, innsatsløs og udugelig.
Jeg håper dette laget mot Mjøndalen.
Staw
Gamboa - Ophaug - Raio - Thomassen
Valencia - Ramberg - Gilmak - Rafn
Tegan - Odi
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
thats football guys, thats all it is;)
Opprinnelig postet av patrickd
ingen som har hørt noe om den nye asså?? hvem???
Ingen ny spiller inn.. FFK mangler midler, ergo har Demokraten kommet med feilopplysninger!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
Opprinnelig postet av Scout
Jeg håper dette laget mot Mjøndalen.
Staw
Gamboa - Ophaug - Raio - Thomassen
Valencia - Ramberg - Gilmak - Rafn
Tegan - Odi
sjeldent jeg er mer enig i et laguttak. vil egentlig ha thomassen på midtbanen. syns aune bør vurdere hvem som presterer best av jonas bekken og gilmak den uka her. er bekken bedre vil jeg ha ut gilmak, thomassen opp og bekken på venstre back. ellers er jeg enig.
tegan-odi er det spissparet jeg har mest tru på. tegan er flink til å flikke videre og spille igjennom forsvar. da har vi odi som kan løpe i fra de fleste forsvar i adecco. så får vi bare håpe at odi klarer å sette ballen i mål.
et annet spisspar som jeg trur hadde vært spennende er borges-mulac. to spillere med god fysikk og bra på hue. spill ut på kantene slå den inn mot de to, trur det kunne vært en løsning.
som flere har sagt her, så savner jeg et klart spillemønster. finn ut hvordan vi vil spille fotball, å hent spillere som passer spilleprofilen som har blitt satt opp. jan jønson hadde ikke fått det til med stabæk hvis han ikke hadde hatt en visjon om hvordan han vil at laget skal spille.
Opprinnelig postet av scheien
tegan-odi er det spissparet jeg har mest tru på. tegan er flink til å flikke videre og spille igjennom forsvar. da har vi odi som kan løpe i fra de fleste forsvar i adecco. så får vi bare håpe at odi klarer å sette ballen i mål.
Ja det funka veldig bra i 3 div i går, regner med det funker bra i adecco også
Her har Aune fått noe å bryne seg på, både vår brasilianske og costaricanske venn suspendert.
Begge to veldig vesentlig for det som bygges opp fremover, om Thhomasen i tillegg settes på bekken, ikke det at han ikke vil gjøre en god jobb der. Men laget vil da miste hans løps og arbeidskappasitet på midten.
Hvem som står i mål er for meg et fett, selvom jeg har min favoritt, tror uansett den som står får det hett.
Men det jeg er mest såent på er hvordan resten av laget blir satt opp :-) Spennende :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914