Jeg samler på drakter
---------------------------
Norges flotteste draktsamling!
kan man spørre hvor stort antall du er oppe i nå?
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Opprinnelig postet av draktsamling
Klart det er lov å spørre. Av kampbrukte drakter kom jeg opp i 79 stk. Det er dessverre ikke fler enn 6 drakter fra FFK, så trenger hjelp.. :)
Mathias Anderson har en til overs....
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Jeg har faktisk drakten til Tarik, som han brukte frem til den siste kampen =) Jeg fikk den nest siste drakten og den drakten han brukte i den siste kampen for ffk tok han sjæl ! Hvor mye er du villig til å betale ? hehe
Jeg har drakten med det store "Jeg er med"-hjertet på hele brystet, dersom den er av interesse, og du er villig til å betale
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Har en gammel FFK drakt fra 2 div (ca 10 år gammel) litt usikker på på hvem som brukte den. for det står kun NR 4 på den ..
Dont worry, be happy!!! :D
Mye god hjelp her.
Tusen takk for det...
MORTEN
Jeg har Grindvoll-drakten fra den siste 2.div-kampen på stadion den 19 oktober 2002. Det var da vi fortsatt fikk lov til å storme banen. Alle ville ha FFK-spillernes drakter. Grindvoll spilte sin siste kamp og deres spillere så lei seg ut etter å ha blitt knust 5-0. Så spurte like gjerne en av de om en drakt. Han (husker ikke navnet) lyste opp og ga meg drakta si ;)
Hehe... Men en Grindvoll-drakt er vel kanskje ikke av høyeste interesse. Men den har i alle fall affeksjonsverdi for min del
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Har shortsen til Dadason fra opprykkskampen mot Oslo Øst. Uvasket. Ikke til salgs Ellers er kona litt oppgitt over cornerflagget fra gamle Stadion som selvfølgelig får sin hedersplass når vi en gang får litt bedre plass
www.fredrikstadblogg.no
Ufff. hvem vill ha drakta hans???
jeg har rami shaaban sin drakt som han brukte i siste kamp : )
har sendt deg en pm : )
lenge leve bluss på tribunen!
Noen som har lyst på Zlatan sine støvler fra landskampen Norge - Sverige 17.4.02? Fortsatt med gress på.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Opprinnelig postet av Morgaine
Seeeeriøst? Og ikke noe fake? Zlatan sin svette nedi de skoa?Noen som har lyst på Zlatan sine støvler fra landskampen Norge - Sverige 17.4.02? Fortsatt med gress på.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Seriøst! Men tror svetta har stivna for de lukter ikke noe særlig. På avstand da. Har ikke stikki nesa nedi. Eller er kanskje treningsgenseren til Messi av interesse? Eller vindjakka til Michael Owen? Boblejakka til Fredrik Ljungberg bruker jeg sjæl. Fotball med Maradonnas signatur? Landskampprogrammer? 41 år som attache i fotballforbundet har ført til at skapene har fylt seg opp hos far.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Treningsgenseren til Messi hadde vært noe! Men jeg regner med at det ikke går på billigsalg!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914