Kamptråd: Glimt - FFK. Onsdag 15. Sept 18:00
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 13 sep 10, 17:32
Endret: 13 sep 10, 17:45
Endret av: Knuty
Opprinnelig postet av 1947modell
.Jeg skal til Bodø å se kampen (svipptur på 38 mil t/r). Med tap der for oss regner jeg med at TFA er så fornuftig at han selv trekker seg.
(...)
Et lite sidesprang fra FFK var dette, men TFA , vi savner coaching under kampene , kontakt med spillerne og IKKE den forbannede samme smørja som du lirer av deg hver j... gang i TV og radio.
Taper vi mot Bodø, så får vi nok desverre nettopp en ny runde med denne smørja vi har hørt så mange ganger før, uten et snev av fokus på de underliggende årsakene til at ting går galt..
"Dette var ikke bra nok", "Spillerne må gå i seg selv", "Vi får ikke spillet vårt til å sitte", "Vi må jobbe videre med dette" osv..
Jeg personlig tviler på Aune går av i løpet av sesongen. Hvorvidt Aunes stilling blir diskutert internt i klubben, er uansett vanskelig å si. Klubben lekker ikke som en sil lenger, og fremstår ganske lukket. Slik burde det også være for personalsaker.
Orker ikke å tro på seier mer. Håpløst
---------------------------
SUPRAS FREDRIKSTAD
Opprinnelig postet av Kratos
Opprinnelig postet av Espen
.
Enig. Dette står ikke på spillerene, men på trenerteamet. Ledelsen i FFK sitter også med hendene i fanget og lar dette skure å gå. Etter "tapet" i går har jeg mistet all tru på tippeliga neste år, og neste år og neste år +++
Om ikke FFK rykker opp i år, skal vi ikke se bort i fra at klubben i våre hjerter går konkurs. Dersom vi ikke går konkurs, så mister vi en hel haug med spillere og rykker nedover i systemet. Trist å si det, men så ille er nok økonomien i FFK.
Masalin
Gamboa Ophaug Shabani Thomassen
Askar Risholt Ramberg Valencia
Borges
Thorvaldessson
Benk: ???????????????
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Støtter deg jonek, men jeg vil ha lala og ikke amin
benk er jo enkelt
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Opprinnelig postet av keiko99
Godt å se at Vidar benkes hos de fleste og at et keeperskifte nærmer seg. Kunne tenkt meg en med innsats på Valencia sin plass og er enig med ditt foreslåtte bytt.Støtter deg jonek, men jeg vil ha lala og ikke amin
benk er jo enkelt
jeg er på plss i bodø.. gleder meg til i morgen og heie frem FFK
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
kanskje vi møtes,er det flere som skal oppover ?jeg er på plss i bodø.. gleder meg til i morgen og heie frem FFK
Opprinnelig postet av 1947modell
Godt å se at Vidar benkes hos de fleste og at et keeperskifte nærmer seg. Kunne tenkt meg en med innsats på Valencia sin plass og er enig med ditt foreslåtte bytt.Støtter deg jonek, men jeg vil ha lala og ikke amin
benk er jo enkelt
Kan se ut som du får viljen din med keeper i morgen.
Men om du tror en nykompntert midtforsvar, Vidar, med Opphaug, forsåvidt ny beck, Thomasen, og et midtbaneanker som også er nytt skal gi sukse mot Bodø, så ære vere deg for det.
Dene kampen har jeg ingen tro på at laget vinner.
Men tror mange her kanskje vil se at Raio ikke er uunværlig i midtfrosvaret som mange skal ha det til..
Heia FFK
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 14 sep 10, 20:09
Endret: 14 sep 10, 20:12
Endret av: Knuty
Opprinnelig postet av Lex
Bytter Aune ut Raio så beviser han bare at han er jævlig udugelig.
Raio har vel karantene mot Glimt uansett..
Å faen, det fikk ikke jeg med meg. Sorry :-) Da blir det Martinsen og Shabani det står imellom da.
Heia FFK
You`ll never walk alone...
Heia FFK
Opprinnelig postet av aavdst
Går denne på NRK nett-TV? Finner ikke noe info om den på NRK-sideneVet ikke. Finner ingenting jeg. Og den går vel ikke på TV heller.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av aavdst
Går denne på NRK nett-TV? Finner ikke noe info om den på NRK-sidene
http://nrksport.no/fotball/1_divisjon/direkte/?do=getMatch&arena_id=3
Borges blir bare fraløpt og ender opp med gule kort når han spiller på midten. Borges og Gunnar på topp. To kvalitetsspillere som bør sørge for noen mål i dag. Tegström kan komme inn senere i kampen når BG begynner å bli frustrerte fordi de ikke får mål. Når det er sagt, så har jeg ikke særlig tro på annet enn maks 1 poeng i dag. Gruer meg faktisk til kamp
Alltid FFK!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914