Glimt risikerer degradering
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 09 nov 10, 06:49
Endret: 09 nov 10, 06:50
Endret av: Patrioten
Etter forsentkomming mot Tromsdalen søndag. I verste fall risikerer Glimt å bli flyttet ned en divisjon, melder både itromso.no og NRK Troms og Finnmark. http://www.dagbladet.no/2010/11/08/sport/fotball/adeccoligaen/tromso/bodo_glimt/14209271/
Jeg tipper på en bot, erstatning til TUIL for eventuelle tapte inntekter og eventuelt at TUIL tilkjennes seier i den kampen. Degradering? Kan jeg aldri tenke meg. Regelen om degradering for å ikke stille til kamp er ikke tiltenkt lag som kommer for sent til kampen, men lag som rett og slett ikke har intensjon om å stille (eller ikke har nok folk til å stille). Mulig det går an å tolke lovens bokstav slik at de kan degraderes, men man skal jo helst ta hensyn til hva som ligger bak regelen også.
---------------------------
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Var det ikke på grunn av snøstorm at flyet ikke kunne lette?
Glimt skal altså straffes for at de hadde påvirket værforholdene?
Eller blir de straffet for at de ikke forutså været og reiste dagen før?
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
For de to siste serieundene, så skal man være der enten 6 timer eller dagen før - husker ikke helt.
Glimt holdt på å rote til dette big time, men forbundet er nok rimelig happy med at løv ham fikk dyttet inn 3-2 målet sitt.
Hadde glimt gått til kval etter å ha spilt på andre resultater, da måtte de etter mitt syn minst blitt frakjent seieren, men nå blir det vel en bot
du glemte en del av regelen. Regelen sier at man skal være der kvelden før tar man fly holder det med 6 timer før. Så ja De har brutt den regelen. Men ikke brutt regelen om å ikke møte opp for de gjorde jo det til slutt. Blir de degradert for dette så er det latterlig til tusen. OK kanskje de går konk pga bota men det er en annen sak da....
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Opprinnelig postet av mysthical
du glemte en del av regelen. Regelen sier at man skal være der kvelden før tar man fly holder det med 6 timer før. Så ja De har brutt den regelen. Men ikke brutt regelen om å ikke møte opp for de gjorde jo det til slutt. Blir de degradert for dette så er det latterlig til tusen. OK kanskje de går konk pga bota men det er en annen sak da....
Feil. Regel 12.3 som gjelder for de to siste serierundene sier at de skal være der kvelden før.
Degradering eller ikke bryr jeg meg ikke noe om,men det bør komme en reaksjon.
Opprinnelig postet av tynter
Opprinnelig postet av mysthical
Feil. Regel 12.3 som gjelder for de to siste serierundene sier at de skal være der kvelden før.
Degradering eller ikke bryr jeg meg ikke noe om,men det bør komme en reaksjon.
Du må lese hele regelen. Det stemmer at det står man skal være der kvelden før men unntakte er hvis man flyr da skal man være fremme minst 6 timer før.... Men Glimt brøt jo den uansett glatt siden de hadde planer om å fly 3 timer før avspark så ja reaksjon skal de ha men ikke degradering.
Opprinnelig postet av Willy René
Som påpekt av andre, reglene sier at man skal reise dagen før. Antar intensjonen er nettopp det at man ikke skal risikere at kampen må utsettes på grunn av dårlig vær. Den ansvarlige i Glimt har forøvrig lagt seg omtrent like flat som FFK-ledelsen gjorde etter surret med arbeidstillatelsen til Kasey Wehrman (altså omtrent som en pannekake).
Tromsdalen har forresten trukket protesten, men NFF skal uansett gå gjennom saken. Jeg tipper det blir en bot.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Opprinnelig postet av Tøfflus
Når jeg nå leser regelverket så ser jeg det helt klart at det bør komme en reaksjon, f.eks. i form av en bot.Opprinnelig postet av Willy René
Som påpekt av andre, reglene sier at man skal reise dagen før. Antar intensjonen er nettopp det at man ikke skal risikere at kampen må utsettes på grunn av dårlig vær. Den ansvarlige i Glimt har forøvrig lagt seg omtrent like flat som FFK-ledelsen gjorde etter surret med arbeidstillatelsen til Kasey Wehrman (altså omtrent som en pannekake).
Tromsdalen har forresten trukket protesten, men NFF skal uansett gå gjennom saken. Jeg tipper det blir en bot.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914