Kamptråd: Hønefoss BK - FFK søn 21. nov kl. 15:00
ÅÅÅ tusen takk... dette var kjempe flott og lese... ønsker dere tilbake så fort som mulig
---------------------------
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Det var også hyggelig å høre :)
Bor i Oslo og kunne tenkt meg tur til AKA på søndag. Gikk inn på plankehaugen sine sider, og der stod det at man måtte kjøpe billetter på 1903... Hva er alternativet for meg? Og er det mulig å hoppe på supporterbussen i Oslo?? Hva er evt billettprisene?
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
- Fredrikstad har fått tildelt hele kortsiden bak målet mot klubbhuset, i tillegg til feltet for bortesupporterne på tribunen. Det betyr at det kommer nesten tusen tilskuere fra Fredrikstad.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
http://www.ringblad.no/hbkmagasinet/article5383553.ece
Nå prøver Hønefoss å mobilisere....hvis du går inn å ser på siden,kan du jo tippe hvem som vinner samtidig. var vel rundt 85 som hadde stemt,og ca 50/50 om hvem som vant
Kjenner at dette blir bare kanongøy. Gleder meg til å sitte i leiligheten på Askøy,med Cola-X,og en 200 gram melkesjokolade kl 1500 søndag
Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe bilett til på AKA arena? til Plankehaugenfeltet altså
Jan Rafn skriver at vi får 1200 billetter i denne FANTASTISKE artikkelen. Jeg begynner å bli ganske forvirra på hvor mange billetter vi får. Jeg skal uansett sikre meg min billett til begge kamper så raskt som mulig.
PS: Jan is the MAN! =)
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Dette her skal bli så forbanna bra! GLEDER MEG! Nå er ikke opprykk langt unna - dette skal vi dra i land!
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Liten oppdattering! Gratis for alle! :-)
I papiravisen i dag står det til og med at det er spillerne som sponser den første bussen. Positivt tiltak av de.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Som flere har spurt om her: Hvordan får vi som ikke bor i Fredrikstad sikret billetter til kampen i Hønefoss? Jeg bor selv i Asker. Buss trenger jeg ikke siden jeg kan kjøre dit selv.
Opprinnelig postet av oleoleole
Som flere har spurt om her: Hvordan får vi som ikke bor i Fredrikstad sikret billetter til kampen i Hønefoss? Jeg bor selv i Asker. Buss trenger jeg ikke siden jeg kan kjøre dit selv.
Det lurer også jeg på. Er det feks i tillegg mulig å hoppe på en av bussene i Oslo?
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Opprinnelig postet av Dorsalino
Buss nr 5 stopper ved hotel Opera på veien innover.
Får de som står ved Hotel Opera garantert plass på bussen - har dere oversikt over hvor mange det er???
Opprinnelig postet av rød og hvit
kanskje en ide og si ifra til de som organiserer dette,slik at de vet hvor mange plasser som skal holdes av i Oslo:)Opprinnelig postet av Dorsalino
Buss nr 5 stopper ved hotel Opera på veien innover.Får de som står ved Hotel Opera garantert plass på bussen - har dere oversikt over hvor mange det er???
Ser at Hønefoss har gitt beskjed om at utenom de angitte feltene vil man ikke slippe inn dersom man har FFK-effekter på seg. Det betyr at de som ikke kjøper sin billett gjennom Plankehaugen altså bør gå i sivil. Personlig synes jeg det er en grei skikk. Holder man med bortelaget bør man enten stå/sitte med øvrige bortesupportere eller holde en lav profil.
Når det er sagt - jeg håper det kommer så mange rødhvite til Hønefoss på søndag at feltene nærmest de som er holdt av til oss også fylles opp av Fredrikstad-folk.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
FFK-er til jæ dør!
http://www.f-b.no/ffk/tegstrom-vil-senke-gamleklubben-1.5810834
Tegstrøm vil senke Hønefoss før han drar tilbake til Sweeeden..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Må bare si at det er så herlig når det vises posetivt engasjement. Nå skal vi klare det.
Gleder meg sykt masse til søndag-og...forhåpentligvis neste torsdag. Håper ingen av gutta skader seg under trening nå. Og jeg vedder på at gutta kjenner den enegien som supporterne gir dem.
- Hjelp oss med å fylle tribunene
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914