Hyllest til Celso Borges
Dokka
Ble medlem: 21 nov 05
Lagt til: 26 nov 10, 12:18
Endret: 26 nov 10, 12:20
Endret av: ffk1903
For en herlig fyr vi har. Han synger tilogmed For Fredrikstad. Vil bare hylle mannen, fantastisk spiller og en virkelig fin fyr. En fyr som ikke klarer å holde tårene tilbake etter å ha sendt oss tilbake til tippeligaen. Uansett hva som skjer fremover vil denne fyren være en helt for meg. Håper han blir i Fredrikstad noen år til.
Hyll Borges.
---------------------------
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Støttes
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Celso Borges - allerede en FFK-legende.
For en spiller!!
Hadde det ikke vært for denne karen, hadde vi neppe feira opprykk i år.
Det virker som om han virkelig har blitt glad i Fredrikstad, og Fredrikstad Fotballklubb. Viser en herlig innstilling, gang på gang, er målfarlig, sympatisk, og klok, og fortjener virkelig tittelen "Årets Spiller". Noen unødvendige gule kort har det blitt, men det viser jo hvor sterkt engasjement han har.
En fantastisk spiller og en flott fyr, og jeg håper virkelig ting settes i sving for å beholde ham i klubben i lang tid fremover.
FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008
Ble litt blank i øynene i går, når jeg så hvordan han reagerte da dommeren blåste av kampen.
Flott mann!!!
Han og Raijo burde nesten få hver sin gate oppkalt etter seg her i byen...
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
Verdens beste fotballspiller, per dags dato!
For en mann!!
Celso er selv skreve til og bli hyllet.
Kjempe KÆLL
Celso er STOR, både som spiller og menneske! Følelsene han viste etter kampen i går snakker for seg selv, det å se hvor mye dette betyr for han var fantastisk. Tror det var flere enn meg som ble rørt av Celsos gledestårer. Fredrikstad elsker Celso, og jeg tror faktisk Celso elsker Fredrikstad!
Han er forelsket og glad i FFK og Fredrikstad, derfor viser han slike fine følelser for oss.
Er man først glad i noen, da vil man gå lenger også ikke sant?
Og det er kanskje å finne seg ei jente og da blir han nok parmanent.
Føler på meg at han kommer til å forlenge i løpet av kort tid, med eller uten jente.
Kanskje lese det mellom linjene.
Opprinnelig postet av Patrioten
Han er forelsket og glad i FFK og Fredrikstad, derfor viser han slike fine følelser for oss.
Er man først glad i noen, da vil man gå lenger også ikke sant?
Og det er kanskje å finne seg ei jente og da blir han nok parmanent.Føler på meg at han kommer til å forlenge i løpet av kort tid, med eller uten jente.
Kanskje lese det mellom linjene.
Noen som kjenner ei pen og hyggelig jente som vi kan introdusere for ham?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914