Sesongkort
Opprinnelig postet av Kai Roger
Å tro at det selges 2000 ekstra sesongkort p.g.a. at eventuelt Tarik skriver under,er vel som å tro på julenissen eller?Ikke for det tiden for julenissen er jo nå om dagen.Tror alle klubber har is i magen i disse tider. Det er 'klubbers' marked,og det vil flomme over av spillere uten kontrakt i januar. Først da vil signeringene komme,både hos oss,og hos de andre klubbene.
Skjønner at noen sitter på gjerdet og venter....det er gjerne sånn...,men..oppfordrer folk til å støtte opp,og kjøpe sesongkort nå som det er rabatert pris,og ikke minst som julepresang. Sikkert noen som må få lønning før de kan cashe ut sesong-kort også.
Hvis......hvis Tarik kommer vil det generere 2 tusen sesongkort uken etter. DET hadde vært en fin julepresang til oss alle.
Opprinnelig postet av Haarek
Opprinnelig postet av Kai Roger
Å tro at det selges 2000 ekstra sesongkort p.g.a. at eventuelt Tarik skriver under,er vel som å tro på julenissen eller?Ikke for det tiden for julenissen er jo nå om dagen.Tror alle klubber har is i magen i disse tider. Det er 'klubbers' marked,og det vil flomme over av spillere uten kontrakt i januar. Først da vil signeringene komme,både hos oss,og hos de andre klubbene.
Skjønner at noen sitter på gjerdet og venter....det er gjerne sånn...,men..oppfordrer folk til å støtte opp,og kjøpe sesongkort nå som det er rabatert pris,og ikke minst som julepresang. Sikkert noen som må få lønning før de kan cashe ut sesong-kort også.
Hvis......hvis Tarik kommer vil det generere 2 tusen sesongkort uken etter. DET hadde vært en fin julepresang til oss alle.
Klart det...julenissen eller ikke......så tror jeg helt ærlig at mange folk sitter på gjerdet for å se om det kommer noen profiler neste sesong.
Vi kan ha fått en slik i han 17 åringen,og vi kan få det i Horn. Hvis så Tarik kommer-vil han bli vår største publikums magnet-og dermed vår største stjerne. Har ikke glemt Borges,men han er jo vår stjerne allerede:))
Hadde vært gøy å vist hvor mange sesongkort som er solgt.
for du ikke svar på det om du kontakter FFK da ?
---------------------------
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Opprinnelig postet av Morgaine
Og da var familiens 3 sesongkort fornyet. Og også 2 julepresanger. Greit å slå flere fluer i ett smekk. God Jul.Vi har fornyet våre 3 sesongkort vi oxo
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!
Opprinnelig postet av keiko99
for du ikke svar på det om du kontakter FFK da ?
Klubben gir ikke ut info om sesongkortsalget før etter 1.1.2011 av en eller annen (for meg uforståelig) grunn...
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 13 des 10, 17:06
Endret: 13 des 10, 17:06
Endret av: keiko99
Til Ymer: ok såppas.. jaja takk for ett oppklarnede svar da
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 13 des 10, 22:16
Endret: 13 des 10, 22:21
Endret av: Per Egil
Slettet en haug med meningsløse innlegg. Noen ganger går det an å tenke seg om to ganger før man poster.
Og vær så snill og og dropp "oxo"-greiene. Det er ikke morsomt. På norsk skrives ordet "også". "Oxo" er SMS-språk, noe vi ikke tillater på forumet.
Takk for oppmerksomheten.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Lex
Ble medlem: 03 feb 05
Lagt til: 16 des 10, 16:54
Endret: 28 des 10, 17:56
Endret av: Lex
5 nye sesongkort i boks, merker at spenningen stiger, enda det bare er desember.
Heia FFK
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Da er to stykk sesongkort kjøpt og betalt.
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK spillerne kan jo selv være med på øke anntall solgte sesongkort. Spiller de bra og vinner treningskampene i vinter, så øker jo interessen og forventingene til klubben.Tror salget går i været vist en viss T.E skriver under for FFK
R G
Opprinnelig postet av Greaker
FFK spillerne kan jo selv være med på øke anntall solgte sesongkort. Spiller de bra og vinner treningskampene i vinter, så øker jo interessen og forventingene til klubben.Tror salget går i været vist en viss T.E skriver under for FFK
Noe nytt?
Nei, bare generell tanke :-)Opprinnelig postet av Greaker
FFK spillerne kan jo selv være med på øke anntall solgte sesongkort. Spiller de bra og vinner treningskampene i vinter, så øker jo interessen og forventingene til klubben.Tror salget går i været vist en viss T.E skriver under for FFKNoe nytt?
R G
Opprinnelig postet av Greaker
Helt enig...som jeg har skrevet før tror jeg en stjerne som han ville generert 2 tusen ekstra sesongkort:)
da har jeg fornyet sesongkortet mitt også
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 01 jan 11, 10:32
Endret: 01 jan 11, 10:39
Endret av: Patrioten
I dag er fristen for å kjøpe sesongkort til Adecopriser over, blir spennende å se hvor mange som har blitt solgt.Tipper det er solgt 3500-4000.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914