Tarik Elyounoussi (22) vender hjem
Opprinnelig postet av Welhaven
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
FY FAEN!!!!!
Jeg løp rundt huset akkurat! Leste det AKKURAT på VG. Så oppdatert er JEG om dagen! None the less; VELKOMMEN TILBAKE, GO' GUTTEN!
DETTE ÅRET BLIR M O R O !!!!!!!!!!!!!
Konge Alex.Dette er helt rått.Tro meg jeg skreik JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Når jeg så dette idag
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Ikke vær så sikker på det-at Mads går til Godset. Det vil han ikke sjæl. Gutten vil til FFK,og det står kun om noen kroner......noen kroner=litt for mye kroner for FFK idag-desverre. Jeg tror at dette løser seg,og at Mads spiller i FFK ....en knakande fin gutt,både på og utenfor banen.Opprinnelig postet av Patrioten
FFK jakter jakter etablerte spillere som kan skape trygghet for de yngre spillerne. De har ønske om å hente en sentralmidtbanespiller og en venstrebent kantspiller. Den etablerte er nok Mads Hansen, men lurer på hvem den andre kan være Hvem ønsker dere?Mads Hansen tror jeg desverre går til strømgodset.Hør på p1 østfold sendig ikveld og hør hva kvisvik sa.Han nevnte en spiiler det hadde gått rykter om men jeg husker ikke navnet.
Opprinnelig postet av sarpen
Hæh, er Borges klar?
De fleste vet at han har vært hos oss et par år, og at han fortsatt er under kontrakt. Hvor har du vært i det siste?
Jeg har sett det øyeblikket hvos Tarik tar på seg drakta igjen,sikkert et ti-talls ganger idag....TV2 Nyheter,TV2Sporten,Nrk sporten osv...og jeg må bare si det en gang til: DET ER SÅ VANVITTIG HERLIG
Opprinnelig postet av Kai Roger
Jeg har sett det øyeblikket hvos Tarik tar på seg drakta igjen,sikkert et ti-talls ganger idag....TV2 Nyheter,TV2Sporten,Nrk sporten osv...og jeg må bare si det en gang til: DET ER SÅ VANVITTIG HERLIG
Regner med du har sett denne også - gir meg gåsehud
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3651/372/
Eller denne kavalkaden med Tarik
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3649/372/
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK
Kjedelig å tilbringe hele dagen i Oslo og på jobb på en gledens dag som dette.
En utrolig flott nyhet for FFK. Økonomisk fantastisk også. Spilleren skal riktignok ha lønn, men draktsalget vil øke, jeg tipper på et noe høyere tilskuersnitt neste sesong pga. denne signeringen, pluss kanskje flere tv-kamper og hvertfall mye mer interesse fra riksmediene.
PS: Har byttet brukernavn fra Lemmy til General Gardener, men er fortsatt samme person.
General Gardener = tidl. Lemmy
Fantastisk signering. Dette vill være en positiv effekt som sprer seg rundt.
Alle avis skriver om denne signeringe og det blir masse god reklam for ffk
Go gutten er tilbake og trur han er mer sulten enn noen gang
Håper på virkelig en god sesong go at vi ligger rundt midt på tabbelen dette året.
En stor takk og varme tanker sender vi til Jon B. og Værste som har hatt en viktig rolle i det som nå har skjedd.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!
Fantastico! Herlig!
Morsomt å se at Kloakkbyen er ille nervøse for våres økonomi i tillegg!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Heia FFK
Gøy å lese Aftenposten at Solskjær har ringt flere ganger til Tarik for å få ha til Molde, men heldigvis nytteløst. Solskjær har ikke akkurat hatt en bra start for Molde, i hvertfall ikke i forhold til spilleforsterkninger.
Før Tarik var klar for FFK, var oddsen 100 på at de ville Tippeligaen.
Men, i dag har oddsen synket ned 40, så det er ikke tvil om at folk har troa nå som Tarik har kommet.
Dette er fra Unibet.
Vinner | (1-3) | ||||||||
Rosenborg | 2,75 | 1,25 | |||||||
Vålerenga | 3,50 | 1,40 | |||||||
Molde | 4,50 | 1,75 | |||||||
Viking | 11,00 | 3,75 | |||||||
Odd Grenland | 25,00 | 5,00 | |||||||
Stabæk | 25,00 | 5,00 | |||||||
Tromsø | 25,00 | 5,00 | |||||||
Lillestrøm | 30,00 | 5,50 | |||||||
Brann | 30,00 | 6,00 | |||||||
Fredrikstad | 40,00 | 7,00 | |||||||
Start | 40,00 | 9,00 | |||||||
Aalesund | 75,00 | 12,50 | |||||||
Strømsgodset | 75,00 | 12,50 | |||||||
FK Haugesund | 100,0 | 15,00 | |||||||
Sogndal | 200,0 | 25,00 | |||||||
Sarpsborg 08 | 400,0 | 50,00 |
Opprinnelig postet av Per Egil
Eller Tarek, som han til evig tid kommer til å hete på fredrikstaddialekt.
De får kalle ham hva de vil, for oss er han bare Tarek....
[quote=Patrioten]
Før Tarik var klar for FFK, var oddsen 100 på at de ville Tippeligaen.
Men, i dag har oddsen synket ned 40, så det er ikke tvil om at folk har troa nå som Tarik har kommet.
Dette er fra Unibet.
Vinner | (1-3) | ||||||||
Rosenborg | 2,75 | 1,25 | |||||||
Vålerenga | 3,50 | 1,40 | |||||||
Molde | 4,50 | 1,75 | |||||||
Viking | 11,00 | 3,75 | |||||||
Odd Grenland | 25,00 | 5,00 | |||||||
Stabæk | 25,00 | 5,00 | |||||||
Tromsø | 25,00 | 5,00 | |||||||
Lillestrøm | 30,00 | 5,50 | |||||||
Brann | 30,00 | 6,00 | |||||||
Fredrikstad | 40,00 | 7,00 | |||||||
Start | 40,00 | 9,00 | |||||||
Aalesund | 75,00 | 12,50 | |||||||
Strømsgodset | 75,00 | 12,50 | |||||||
FK Haugesund | 100,0 | 15,00 | |||||||
Sogndal | 200,0 | 25,00 | |||||||
Sarpsborg 08 | 400,0 | 50,00 |
[/quote]
Jeg tror lag som Brann,Stabæk,sogndal og særp vil slite helt i bånn i år.Så lenge ikke FFK rykker ned så er jeg happy.Alt over midtpå tabellen får vi ta som et stort bonus.Jeg har virkelig trua på Fredrikstad.Hærlig med tarik tilbake.plus at ffk har vært veldig flinke på overgangs markedet til nå.Fått inn 4 spennende spillere til a-laget og mange nye junior spillere.Jeg tror vi har en tid framover som kan bli kjempe morro.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
De skal forsterke med to til i tillegg, så dette kan bli bra.
JEG GLEDER MEG TIL SESONGSTART !!!!!!!
Hei, Timothy !
Jeg deler din optimisme, og jeg vil våge å gjette på at FFK kan klare seg enda noe bedre på tabellen enn det du strekker deg til. Forutsatt at Borges holder seg skadefri, og at Tarik finner tilbake til den godformen han hadde sist han spilte for FFK. Men så ville jeg bare spørre av ren nysgjerrighet, hvorfor tror du egentlig Brann og Stabæk vil slite i bunnen i år?Jeg tror lag som Brann,Stabæk,sogndal og særp vil slite helt i bånn i år.Så lenge ikke FFK rykker ned så er jeg happy.Alt over midtpå tabellen får vi ta som et stort bonus.Jeg har virkelig trua på Fredrikstad.Hærlig med tarik tilbake.plus at ffk har vært veldig flinke på overgangs markedet til nå.Fått inn 4 spennende spillere til a-laget og mange nye junior spillere.Jeg tror vi har en tid framover som kan bli kjempe morro.
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Jeg deler din optimisme, og jeg vil våge å gjette på at FFK kan klare seg enda noe bedre på tabellen enn det du strekker deg til. Forutsatt at Borges holder seg skadefri, og at Tarik finner tilbake til den godformen han hadde sist han spilte for FFK. Men så ville jeg bare spørre av ren nysgjerrighet, hvorfor tror du egentlig Brann og Stabæk vil slite i bunnen i år?Jeg tror lag som Brann,Stabæk,sogndal og særp vil slite helt i bånn i år.Så lenge ikke FFK rykker ned så er jeg happy.Alt over midtpå tabellen får vi ta som et stort bonus.Jeg har virkelig trua på Fredrikstad.Hærlig med tarik tilbake.plus at ffk har vært veldig flinke på overgangs markedet til nå.Fått inn 4 spennende spillere til a-laget og mange nye junior spillere.Jeg tror vi har en tid framover som kan bli kjempe morro.
Brann har mistet mange av sine spillere: Vaagan Moen, Eirik Bakke osv. De spilte forøvrig 0 - 0 mot Åsane idag..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Brann har mistet mange av sine spillere: Vaagan Moen, Eirik Bakke osv. De spilte forøvrig 0 - 0 mot Åsane idag..
Ja brann har mistet mange spillere og nå er deres beste spiller på vei til celtic.Jeg tror erik mjelde blir den mest kjente navn på laget.Stabæk begynte å snuble ifjor og jeg tror de kommer til å fortsette å snuble i år også.Mista viktige spillere de også.Men de har hauger,fornerud og gunnarson som får mye press på seg! Så ja jeg tror faktisk at brann el stabæk vil slite i bånn av tippeliga.Men tippeliga er tippeliga.Tippeligaen er en liga der egentlig alt kan skje føler jeg!Heia FFK!
You'll Never Walk Alone
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914