Spennende FFK tropp i kveld
Dette tror jeg blir bra tipper det blir uavgjort, eller at ffk vin er 4-3.
Den beste orddelngen jeg har sett på en stund :)
Selv tror jeg for øvrig det nok blir litt vel tøft for FFK i kveld.
Selv tror jeg for øvrig det nok blir litt vel tøft for FFK i kveld.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
spennende lag i aften... KTE har ytret at han ville stille med det antatt beste laget i kveld. Ser vi bort i fra at Rotevatn og Sørlie skulle stå annenhver kamp, så ville altså dette vært start 11`rn dersom det var seriestart mot LSK... Merkelig, men absolutt meget spennende...
KeJ som virkelig er spent på hvordan det går i aften...
KeJ som virkelig er spent på hvordan det går i aften...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Hmm lurer på om det er noen bøger på RBK....? Noen som vet? Kanskje det er noen som aspirerer i hvertfall...:D
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Stiller vel i alle fall med det beste tilgjengelige laget, hadde Håkan og West vært klare så kvalifiserer vel de seg til en startplass også antar jeg ?
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Opprinnelig postet av Anduril
Stiller vel i alle fall med det beste tilgjengelige laget, hadde Håkan og West vært klare så kvalifiserer vel de seg til en startplass også antar jeg ?
Var kanskje det som var poenget mitt...
Men det gjør det intet mindre spennende
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914