FFK 2 -2011
Opprinnelig postet av Rey
Noen som kan bekrefte hvor dagens kamp mot Nordstrand går? Før starten av høstsesongen sa de på stadion at alle kampene kom til å gå i Østfoldhallen. Etter det har alle kampene gått på stadion. Ser på speaker.no at det er stadion som er satt opp som kamparena. Vet derfor ikke helt hva jeg skal tro :)
Speaker.no skal ha siste informasjon. Det er i alle fall slik det fungerer på lavere nivåer.
Opprinnelig postet av Rey
Noen som kan bekrefte hvor dagens kamp mot Nordstrand går? Før starten av høstsesongen sa de på stadion at alle kampene kom til å gå i Østfoldhallen. Etter det har alle kampene gått på stadion. Ser på speaker.no at det er stadion som er satt opp som kamparena. Vet derfor ikke helt hva jeg skal tro :)
Skulle ha vært på Stadion, men er flytta til Østfoldhallen pga. mye regn.
Kampen mot Nordstrand starter kl 19.00. Hvis du ikke skal i Østfoldhallen kan du følge kampen her
---------------------------
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
Skuffende at vi tapte den kampen. Nå er nok muligheten for opprykk definitivt blåst bort.
Neste år syns jeg at det bør skrives kontrakt med noen lokale solide 2.div spillere sånn at vi kan få 2.laget opp en div.
Noen som vet hvem som skorte målene i dagens 3-2 seier borte over Lille tøyen?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914