1. serierunde - Aafk - FFK. Man. 21 mars kl 19:00
http://www.yr.no/sted/Norge/M%C3%B8re_og_Romsdal/%C3%85lesund/%C3%85lesund/time_for_time.html
Stiv kuling, 8 grader og regn er meldt under kamp. Det innbyr jo ikke akkurat til festfotball..
---------------------------
Svaberget for alltid!
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Gått rundt og tenkt på denne kampen altfor lenge. Bring it on!
Aafk supporter
En helt åpen kamp, men har troa på at det bikker i retning 0-5 fremfor 5-0 ;) Synd hvis Valencia mangler, han har vært drivende god i vinter med flere klasseinnlegg. Men krise er det ikke ettersom vi har meget god bredde på kantene, både Mads Hansen og Simen Rafn kan gjøre en god jobb. Hvem vinner midtbanekrigen? Blir spennende å følge Jabbie, får håpe han ikke er overtent. Høyresiden vår har vært briljant i vinter, men Askar og Gamboa skal jo opp imot en av landets beste venstrebacker i Parr, interressant!
Spissene kan fort bli avgjørende her. Vi starter i 4-4-2 med Tarik og Borges, 2 spillere som vi vet vil levere på dette nivået. Selling har jeg sett i noen kamper, og har vel ikke slått til ennå (bank hardt i bordet alle mann!!).
Hadde vært swiit med 3 poeng, for så å klå "medaljekandidaten" Viking om 2 uker :o)
Nervøs..............!
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Opprinnelig postet av Kai Roger
Akkurat fiksa meg abbonement på max.no.
Fortell gjerne hvordan kvaliteten på Max sine tippeligasendinger er på nett. Hørte fra en kollega som hadde sett en kamp i helgen at bildekvaliteten var dårlig. Kunne nesten ikke se hva stillingen var oppe i venstre hjørne. Vurderer fortsatt om jeg skal holde meg til Sumo eller gå over til Max. men hvis kvaliteten ikke er bra nok, hjelper det ikke at de er billigere.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 21 mar 11, 16:43
Endret: 21 mar 11, 16:45
Endret av: Knuty
Nedbøren bør ikke være noe problem på en kunstgressbane, hvis den er drenert som den skal.
Vinden kan nok påvirke litt mer. FFK skal vel (forhåpentligvis) spille ut Aafk raskt langs bakken uansett, så det årnær sæ'.
Opprinnelig postet av aavdst
Hørte fra en kollega som hadde sett en kamp i helgen at bildekvaliteten var dårlig. Kunne nesten ikke se hva stillingen var oppe i venstre hjørne. Vurderer fortsatt om jeg skal holde meg til Sumo eller gå over til Max. men hvis kvaliteten ikke er bra nok, hjelper det ikke at de er billigere.
Kvaliteten er elendig ja. Kollegaen din har helt rett dessverre.
Opprinnelig postet av Knuty
Nedbøren bør ikke være noe problem på en kunstgressbane, hvis den er drenert som den skal.
Vinden kan nok påvirke litt mer. FFK skal vel (forhåpentligvis) spille ut Aafk raskt langs bakken uansett, så det årnær sæ'.
Vi kan ihvertfall håpe på noe begrenset støtte fra hjemmepublikum..
http://www.smp.no/nyheter/article321256.ece
"I ettermiddag bestemte politiet i Ålesund å stenge av flere veger i sentrum. Årsaken er at bygningsplater løsnet fra rådhuset i den kraftige vinden.. -de som ikke MÅ til Ålesund sentrum i dag anmodes om å holde seg borte, oppfordrer operasjonslederen."
Svaberget for alltid!
Heia FFK
Laget:
Staw
Gamboa - Horn - Martinsen - Thomassen
Askar- Ramberg - Jabbie - Valencia
Borges - Tarik
Det har roet seg der og det er meldt bris og lett regn utover kvelden
Og benken: Masalin, Piiroja, Elvestad, Hansen, Rafn, Ruud Tveter.
Ingen Odi eller Hussain??
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 21 mar 11, 17:13
Endret: 21 mar 11, 17:15
Endret av: Knuty
Opprinnelig postet av Plankekæll
Ingen Odi eller Hussain??
Ikke i følge Fredrikstadfk.no. Overraskende hvis de ikke fyller benken i det minste.
"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914