Angående mommo...
Etter det jeg har fått med meg (tror det var f.b.no) så var han nå uaktuell for klubben i og med at han ikke hadde fått innvilget arbeidstillatelse
Så det jeg lurer på...er han klar for klubben eller ikke?
Hvordan er ståa??
Anybody?
:confused::ffk:
---------------------------
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 15 feb 04, 22:38
Endret: 15 feb 04, 22:39
Personlig så syns jeg det er veldig trist for både mommo, FFK og meg selv om han må forlate oss. Hadde virkelig gledet meg til å se den afrikanske gaselle dunke inn mål får de rød-hvite!!!
P.S. Har en følelse av at det årnær sæ!! :ffk:
Lenge leve "hjørnet"!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Nei, vi får se hva som skjer, men det er jo mye som tyder på at det muligens er bestilt enveis bilett til varmere strøk...
Beklagelig, men sant...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av KeJ
Nei, vi får se hva som skjer, men det er jo mye som tyder på at det muligens er bestilt enveis bilett til varmere strøk...
Beklagelig, men sant...
Merkelig at KTE bruker han i treningskampene i det siste da, senest mot RBK.
Jeg mener at det ikke er noe vits i å bruke spillere hvor situasjonen er som i dette tilfellet, men heller bruke spillere som er det!
Han er kanskje optimist slik som meg?
Håper i det lengste at han blir, hvertfall.
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
At KTE velger å bruke spilleren er nok sikkert fordi han håper i det lengste. Han bruker jo også disse ungutta fra Costa Rica, og de er heller ikke spilleberittiget før tidligst sommer/høst, og hadde strengt tatt ikke behøvd å spille kamper når en evt 11`r skal spilles inn
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914