Vidar Martinsen
---------------------------
#18™
Han spilte i tillegg en strålende kamp! Moro å se!
gazzkammer unt testikkelknauzer
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 06 mai 11, 19:05
Endret: 06 mai 11, 22:48
Endret av: Knuty
Henning Berg sutrer i kjent stil også, men har vel glemt denne allerede..?
På spørsmål om Berg synes det minner om situasjonen der hans egen keeper Stefan Logi Magnusson ble utvist mot Kongsvinger i fjor må treneren ha betenkningstid.
- Kanskje. Men han prøvde vel å nå ballen. Nei, jeg må tenke litt på det, jeg husker ikke situasjonen helt, sier Berg.
gazzkammer unt testikkelknauzer
Opprinnelig postet av Knuty
Henning Berg sutrer i kjent stil også, men har vel glemt denne allerede..?
På spørsmål om Berg synes det minner om situasjonen der hans egen keeper Stefan Logi Magnusson ble utvist mot Kongsvinger i fjor må treneren ha betenkningstid.
- Kanskje. Men han prøvde vel å nå ballen. Nei, jeg må tenke litt på det, jeg husker ikke situasjonen helt, sier Berg.
Glasshuset til Henning Berg er i stykker. Ring glassmester Jarstein!
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Martinsen sier selv han gikk etter ballen.
bare tull. han gikk etter mann, og fikk rødt kort. rutinert gjort. skaffet oss 1 poeng.
Helgens helt. Synes PH burde lage en fin TIFO for Vidar til neste hjemmekamp mot VIF :)
Slike spillere, som ofrer seg selv for lagets beste, bør alltid hedres av supporterne :)
-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------
Klart han sier at han gikk etter ballen, han er jo ikke dum. Martinsen og Horn er et meget godt stopperpar. Herlig at vi endelig har stoppere som er gode nok til og steppe inn når det er skader. Viktig.
Heia FFK
Du snakker om å spellæ og blø for klubben !!!! Full cred til Vidar for hans inngripen. Det ene poenget som vi beholdt kan bli verdifullt.
Henning Berg er hva vi her oppe i nord kaller for " hæstkuk ". Makan til intervju han ga MAX finner du bare hos trenere som kun ser sitt eget lag. Frispark til Lasse i forkant av målet ; INGEN TVIL !!
All respekt til Vidar Martinsen. Godt å se at våre spillere gjør slikt.
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009
http://stem.start.no/result.php?id=17136
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
Opprinnelig postet av madcow
Det handler om vinnermentalitet, noe Vidar viste til gangs i denne matchen. Han kunne jo ha truffet ballen, men oddsen på å treffe kun mann lå vel på 1,30. Det må være jævlig surt å være islendingen eller supporter i lsk.
Hadde FFK fått en sånn i mot på overtid, feks Kippe som meier ned Tarik alene mot keeper, hadde det "tatt av" på forumet her mtp hvor skitne, og usportslige lsk er etc.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)
Opprinnelig postet av bateman
Det handler om vinnermentalitet, noe Vidar viste til gangs i denne matchen. Han kunne jo ha truffet ballen, men oddsen på å treffe kun mann lå vel på 1,30. Det må være jævlig surt å være islendingen eller supporter i lsk.
Hadde FFK fått en sånn i mot på overtid, feks Kippe som meier ned Tarik alene mot keeper, hadde det "tatt av" på forumet her mtp hvor skitne, og usportslige lsk er etc.
Qft.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 08 mai 11, 13:35
Endret: 08 mai 11, 13:38
Endret av: Knuty
Det må være jævlig surt å være islendingen eller supporter i lsk.
Det samme tenkte jeg da episoden skjedde. Det hadde vært jævlig surt å få den mot seg, spesielt mot et lag som LSK.
Opprinnelig postet av madcow
- Aldri vært så skuffet i hele mitt liv
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Men et viktig poeng fra reka
Opprinnelig postet av Reka
- Jeg er veldig opptatt av den debatten, men jeg synes det er merkelig at Lillestrøm hyler og skriker. Jeg husker godt handsen til Arild Sundgot mot Stabæk, og jeg husker at keeperen til Lillestrøm rev ned en Kongsvinger-spiller på vei alene gjennom i fjor, men jeg hørte ingenting fra Henning Berg da. Da blir det for dumt. Jeg skal ikke angripe Henning, men når man har brent fingrene sine selv skal man være litt forsiktig med å tråkke på andre, sier Rekdal til Nettavisen.
Det er ikke riktig deg Vidar gjorde, men man må elske det som supporter. At han vise at han er villig til å blø sån for drakta
Jeg tror Henning Berg mest av alt er opptatt av å skaffe LSK sympati, og til en viss grad renvaske sitt eget småsølete lag. Dette er en god anledning for ham å gi inntrykk av å være et offer og ikke en utøvende aktør i fairplaydebatten.
Jeg tror helt ærlig ikke Berg er spesielt opptatt av hva som skjedde i helgen, utenom at det ble poengdeling og ikke seier, men at FFK litt tilfeldig stilte seg selv lagelig til for hugg.
Svaberget for alltid!
FFKgutt1
Ble medlem: 04 mai 05
Lagt til: 09 mai 11, 18:26
Endret: 09 mai 11, 18:27
Endret av: FFKgutt1
Opprinnelig postet av Erikk
Utrolig hvordan verden forandrer seg og det lett/fintspillende FFK er skurken, mens klyse Henning Berg med et av Norges mest forhatte lag er offeret.
Som skrevet i kamptråden: Kjetil Rekdal sier sitt om Berg og LSK:
Jeg er veldig opptatt av den debatten, men jeg synes det er merkelig at Lillestrøm hyler og skriker. Jeg husker godt handsen til Arild Sundgot mot Stabæk, og jeg husker at keeperen til Lillestrøm rev ned en Kongsvinger-spiller på vei alene gjennom i fjor, men jeg hørte ingenting fra Henning Berg da. Da blir det for dumt. Jeg skal ikke angripe Henning, men når man har brent fingrene sine selv skal man være litt forsiktig med å tråkke på andre, sier Rekdal til Nettavisen.
Edit: noen var tidligere enn meg gett.. :P
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914