ER VI FØRNØYD MED DETTE?????
for å være på den sikre siden (så vi vet sånn ca. hvor vi står) burde vi hentet inn 2 spillere til med god TL-erfaring. som mange nevner er en venstreback og spiss ønsket. men jeg hadde ikke sagt nei takk til en rask stopper og en ordentlig venstreving heller....
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ellers sitter jeg vel med en betryggende følelse med tanke på at resulatatet mot rbk. Blir spennende å se om nøkkelspillerne på laget klarer å holde seg skadefri igjennom sesongen.
Stadion på FMV!
Opprinnelig postet av Svein
Jeg kunne godt tenkt meg Solli, dog ikke sveisen hans. Trodde den sveisen var populær på begynnelsen av 80-tallet. ;)
Hehe, solli kunne jeg tenkt meg og, og jeg må si meg enig i det med sveisen.
Ler like godt hver gang jeg ser han, er sånn popstjernene hadde tidlig på 80 :D
Inn:
Kristoffer Solvang (Lisleby)
Dag Frode Hornseth (Rosenborg)
Tor Trondsen (Rosenborg)
Simen Brenne (Moss)
Anders Rotevtaten (Stabæk)
Brian West (Columbus Crew)
Jose Garro(Herediano,Costa Rica)
Gherland Mc Donald(Proyecto Morera Soto,Costa Rica)
Tero Koskela (Tampere United)
HAM-KAM:
Inn:
Jarl Andre Storbæk (Raufoss),
Kenneth Dokken (Hønefoss),
Rune Buer Johansen (Sogndal),
Hvis man sammenligner med opprykkskollega HamKam synes jeg vi har styrket oss betraktelig mer. De har kanskje fått en enkeltspiller som overgår våre, men i tippeligaen er det bredde som er viktig. Ville ikke ha byttet på de listene.
Godt jobba Harry!!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Men som forrige innlegg bemerker, det er lag som har gjort det svakere på overgangsmarkedet enn FFK.
Bams-fia, Jack og sang!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
- !
Forstår ikke hvordan du bedømmer dette. Hvordan bedømmer du Brian West? Tero Koskela? Simen Brenne? eller Hornseth? Alle disse er etter min mening minst like gode som de beste på fjorårets lag. Se hvilke forsterninger Ham-Kam, Tromsø og flere av de andre Eliteserielagene har fått. Mange av dem ligger langt etter FFK, når det gjelder forsterkninger. Og glem ikke at FFK sist år var for gode for 1. divisjon, det var faktisk derfor de rykket opp. Sist år mente jo også de fleste eksperter at avstanden kvalitetsmessig på Eliten og 1. divisjon aldri har vært mindre.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
FFK på toppen i 2005
FFK på toppen i 2005
Skrekkscenarioet er at vi går på en rekke tap innledningsvis (noe som ikke er urealistisk med tanke på tøff motstand i starten), og det vil da bli en stor prøvelse for våre unge og uerfarne spillere å takle en eventuell motgang.
Dessuten er vel hverken jeg eller andre her inne alene om å påpeke viktigheten av erfarne spillere. Når Tor Trondsen, Roger Risholt, Håkan Söderstjerna og Christian Petersen alle har sagt til media at man bør ha 2 forsterkninger med TL-erfaring, så bør vel de ha gode forutsetninger for å uttale seg, og viser vel også at vi her inne heller ikke er helt ute å kjøre når vi påpeker det samme.
Etter at Tor Tronsen og co. uttalte at vi trengte 2 forsterkninger til, har vi fått Tero Koskela, en spiller som alle de andre spillerne i FFK ønsket seg. Etter dette er det også varslet at det skal komme enda en spiss. Hvis denne spissen heter Daniel O. Braaten blir du vel fornøyd Constanza.:ffk::ffk::ffk::ffk:
FFK på toppen i 2005
Hadde man ev. hatt det beløp som er nødvendig for å sikre seg denne spilleren, ville det nok uansett vært mer fornuftig med en litt annen disposisjon av disse midlene.
Man får mye "rutine" for prisen av 1 stk. Braathen...
FFK and Wisla Krakow forever...
Tror ikke du finner noen bedre spiss i Norsk Elite/1.div. pr. idag.
Han var med landslaget til Asia i januar, men på grunn av skadeavbrekk og derfor dårlig treningsgrunnlag fikk han ikke vist hva han er god for. :confused::ffk:
FFK på toppen i 2005
Noen som vet om Braathen har gjort så mye mer av seg? Han var vel langt fra 1. divisjons beste spiller på børsen ??
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
VG børsen, Hva forteller den?
Har selv sett Braaten flere ganger, det har Åge Hareide også gjort. Derfor ble han tatt ut i årets første landslagstropp, som den første spiller fra Norsk 1. divisjon på ganske mange år. Dessuten var det ikke bare et tippeligalag som fikk bank av Skeid sist år men 3. I alle tre kampene var Braaten nesten et helt angrep alene. Hvorfor tror dere Rosenborg har :confused::ffk:gitt bud på 5 mill for spilleren?
FFK på toppen i 2005
Tviler ikke på han er en bra spiller, men vi har ikke råd til han.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914