17. serierunde: RBK - FFK, ons. 26.10 kl. 19:00
Opprinnelig postet av fredrikstad1903
Opprinnelig postet av bateman
Landgren er ikke klar før 5 august, dessverre..Vi kan stå ribbet tilbake for spillere før turen til Stavanger neste helg:
6 gule kort:
HORN, Jørgen
JABBIE, Khalifa4 gule kort:
ELYOUNOUSSI, Tari
2 gule kort:
ASKAR, Amin
BORGES, Celso
HUSSAIN, Etzaz
PIIROJA, Raio
THOMASSEN, Joachim8 spillere som er i faresonen, og samtlige kan fort komme til å starte mot RBK. Dette er bekymringsfult, og utrolig irriterende mtp antall idiotiske kort vi har fått i år. Spesielt Horn og Tarik har til tider hjerneblødning utpå matta. Celso har vært snill gutt med "bare" 2 kort i år - det ene grunnet hattrick :p Vi kommer IKKE til Europa via Fair Play ;) Disse 8 ute mot Viking ville gitt dette snasne laget:
Staw
Gamboa Ophaug Martinsen Elvestad
Valencia Ramberg Landgren Rafn
Hansen Ruud Tveter
:o)
Da må det bli Mulac på stopper plass og Ophaug på back og Elvestad på midtbane...
hvorfor diskuterer dere om hvem som skal starte mot viking når det handler om RBK ?
---------------------------
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
kan landgren spille før 1 aug? er det ikke da vinduet åpner? eller er det jeg som roter nå.
Opprinnelig postet av scheien
kan landgren spille før 1 aug? er det ikke da vinduet åpner? eller er det jeg som roter nå.
5 august var han klar etter hva jeg forstod..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
5. august er den dagen vi møter Stabæk, så det menes vel at han er klar til den kampen.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
ser ut til at hele 17 runde blir utsatt og det er vel noe alle støtter
Opprinnelig postet av keiko99
kanskje usmakelig av meg, men jeg syns at hvis politiet ikke mener det går utover sikkerheten til spillere og publikum å spille kampene, så bør de spilles. hvis ikke får vi enda en tippeligarunde midt i uka.
Syns det er ren bullshitt. La livet gå som normalt. Det frmeste våpnet til terroristen er frykt. Hvis situasjonen har stabilisert seg, ser jeg ingen grunn til å avlyse runden...
"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin
Har jo litt med respekt å gjøre og da....
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Du mener norge skal stoppe helt opp da ? Alt skal avlyses og utsettes ? Det daglige Norge må fortsette som før. Bare på den måten kan vi peke finger mot den/de og si "vi lar oss ikke pelle på nesa av dere". Den største frykten min nå, er at myndighetene bruker dette for alt det er vært og innfører store restriksjoner på vår personlige frihet ala Patriot Act, jeg vet de klør i fingrene etter det, bare se på DLD....
"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin
Opprinnelig postet av endre
Har jo litt med respekt å gjøre og da....
Jeg mener at 10 minutters stillhet i forkant av kampen viser mer respekt enn å gjemme seg hjemme.
Opprinnelig postet av scheien
kanskje usmakelig av meg, men jeg syns at hvis politiet ikke mener det går utover sikkerheten til spillere og publikum å spille kampene, så bør de spilles. hvis ikke får vi enda en tippeligarunde midt i uka.
Jeg synes runden bør spilles. Ikke først og fremst på grunn av at det er upraktisk med en ny midtukerunde, men fordi enhver del av samfunnet som stanser opp er en seier for terroristen(e). Jo færre seire man gir de skyldige, jo bedre er det. Så sant det er trygt, spill kampene.
- Sir Alex Ferguson
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 23 jul 11, 09:45
Endret: 23 jul 11, 09:47
Endret av: Knuty
Serierunden er utsatt, melder NFF:
Opprinnelig postet av NFF
Helgens kamper i Tippeligaen, Adeccoligaen og Fair Play ligaen er utsatt som følge av skytetragedien på Utøya og eksplosjonen ved regjeringskvartalet i Oslo fredag.
I respekt for alle som er berørt av katastrofen har NFF besluttet å utsette de planlagte kampene.
Kampene vil bli omberammet kommende uke. Gjennomføringen av annen fotballaktivitet i landet, avgjøres av lokale myndigheter og arrangører.
Det støter jeg fult ut.. Når noe så tragisk hender så er dette lett og forstå
Jeg er ikke enig i avgjørelsen, men jeg forstår den.
- Sir Alex Ferguson
Helt riktig avgjørelse !
You`ll never walk alone...
Jeg har i løpet av dagen kommet til det samme selv. Dette er et så stort sjokk for folk flest at det ville bli umulig å mobilisere noe engasjement for en fotballkamp denne helga. Og fotball uten engasjement er det lite mening i. En fotballkamp hvor både spillere, dommere, trenere og tilskuere tenker på noe helt annet, er det ingen vits i å spille.
- Sir Alex Ferguson
Jeg støtter dette fullt ut i respekt for det som skjedde 22 juli..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Opprinnelig postet av kratos
Syns det er ren bullshitt. La livet gå som normalt. Det frmeste våpnet til terroristen er frykt. Hvis situasjonen har stabilisert seg, ser jeg ingen grunn til å avlyse runden...
Det er riktig å utsette runden.
Fotball blir ganske så uviktig i forhold til det vi nå opplever.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914