Hvor ble det av Supras i dag?
Opprinnelig postet av danan
Vel plankekæll, keiko og Erikk… Er det vi eller dere som fremstår som de som prøver på beste mulige måte å skape uro og splittelser på FFK-tribunen med de utsagnende der?
Du må skjønne at det er lettere å sitte på sine egne tuer og klage enn å faktisk bidra med noe selv. All ære til alle dere som prøver å skape noe rundt supporterlivet i Fredrikstad, det være seg Supras, Plankehævven, BRH, Holygans m.fl. Det vil alltid være noen som vil rakke ned på dere og pirke på hver eneste lille ting, la dere for all del ikke knekke av den usaklige kritikken på dette forumet.
---------------------------
Lord of the Wing
dere har bare ett problem supras. det er svært få som liker den idiotiske barne strekene som vil koste FFK problemer
Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe
Opprinnelig postet av keiko99
dere har bare ett problem supras. det er svært få som liker den idiotiske barne strekene som vil koste FFK problemer
Nå må vi ikke overdrive heller. Hvorfor skulle FFK få problemer av at Supras gjør guttestreker mot en tilsvarende gjeng i Sarpsborg? Folk flest har da vett til å skille mellom fotballklubben og en relativt liten gruppering supportere.
At det er barnslig å rappe et banner, er jeg enig i, men det er ikke en alvorlig sak i det hele tatt.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av Tøfflus
At det er barnslig å rappe et banner, er jeg enig i, men det er ikke en alvorlig sak i det hele tatt.
Nei det er nok ikke noe stor sak ,men hvis det blir sånn at sarpingene skal hevne det osv. Så kan det fort eskalere.
Det er tross alt lidenskaplige ultras det er snakk om.
Opprinnelig postet av keiko99
det er svært få som liker den idiotiske barne strekene som vil koste FFK problemer
Her må du gjerne utdype hvilke kostnader som kan påløpe FFK.
Forever young, infamous youth, forever ultras.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914